15 Temmuz 2017 Cumartesi

Yine Yeniden Dondum < 3

Merhabalaraaaarrrr!!!

 1.5yil gecmis bloga ugramamisim bile... Bu sure zarfinda hayatimda cok ciddi kararlar almam sebebi ile koklu degisiklikler yaptim. Ornegin uzuuun yillar boyunca hayal ettigim ulkeye yani Kore'ye tasindim inanabiliyor musunuz? Ve su an bu yaziyi Kore'den yaziyorum ki tam olarak 1 sene oldu ben hala inanamiyorum ^.^ Yetmedi ustune birde Kore'de tanistigim sevdicegim ile evlendim o.o <3
 Anlayacaginiz anlatacagim cok sey biriktirdim aslinda ama bunun icin ufak bir ani blogu olusturmayi dusunuyorum ne dersiniz??

 Bu bloga yine firsatim oldukca kozmetik uzerine yazilar yazacagim ki zibilyontane Kore markasina ait cilt bakimi ve makyaj malzemelerim var hangisinden baslasam bilemiyorum.... Bu ulke kozmetik sevenler icin kesinlikle bir CENNET!!! Her markada her magazada kendinizi ayri kaybediyorsunuz. Cok tehlikeli bir durum biz kozmetik ve alisveris sevenler icin! Elinizde ne var ne yok tum parayi biriktirip hepsini almak istegi icinizde yanip tutusuyor maalesef :D

 Geri donusumun ilk yazisini Kore'nin kozmetik alisveris merkezi olan Myeongdong hakkinda yazacagim. Fotograf ve video sekline kisaca anlatmaya calisacagim ardindan da yine malum Kore kozmetik urunlerimi sizler ile tanistiracagim. Cok uzun yazilar yazmaya firsatim olamayacagindan kisa ama sizlerin fikir sahibi olabileceginiz yazilar ve kisa videolar sekline yapmayi dusunuyorum bakalim ama hayirlisi ㅋㅋㅋㅋ

 Geri donusumu birde cekilis ile taclandiracagim mujdesini de vermek isterim ki Kozmetigin cennetinden begendigim urunlerden secip cekilis yapacagim kacirmayin derim ^.^

Sizlerinde hayallerinin gerceklesmesi dilegi ile sevdiceklerim... Gorusmek uzere!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder