15 Ağustos 2015 Cumartesi

Korelilerin "DIŞ" Güzellik saplantıları ve Estetik

Merhabalar arkadaşlar :)
Yazı ciddi anlamda vahşet resimleri içermektedir okumaya devam edip etmemeye şu an karar verin derim ben :p

Koreli sevdiceklerimin bana göre ciddi anlamda gereksiz olan bu takıntılarını Bakımlı Ginepig'in ilk periscope macerasında anlattım ufaktan. Bir çok arkadaşıma da bu durumdan bahsediyorum ama tabi bu kültüre yakın olmadıklarından şaşırıp kalıyorlar :D 
Bende bu yazıyı yazacağıma söz verdim ve kolları sıvadım gece gece :p

Öncelikle estetiğe kesinlikle karşı değilim. İnsan kendini nasıl güzel hissediyorsa yaptırabilir. Allah'ın yarattığı insana müdahale etmemek gerekir diyen bir çok arkadaşımın, büyük burunlu birini görünce kıkırdayıp "burna bak hihi hoho" deyip kendi aralarında dalga geçtiklerini de biliyorum!
Neyse...

Peki Koreli sevdiceklerimin bu takıntısı nereden geliyor?
1.si Korelilerin çoğu dünyaya birden fazla kez gelindiğine inanıyor, eğer cildiniz lekeli, cansız bakımsız ise, yüzünüz altın orandan uzak ise, burun kemiğiniz dik ve uzun değil ise (bizde minik burun makbuldür onlarda tam tersi) boyunuz posunuz pek yerinde değil ise daha önce ki hayatınızda kötü veya alt tabaka dedikleri bir kişi olma ihtimaliniz yüksek. Böyle garip bir inanışları var bana bunu Koreli bir arkadaşım söylemişti. Genelde bu tip insanlar küçük yaştan itibaren yalnızlığa itilebiliyormuş. Pek sevilmiyorlarmış. Ki hala daha alt tabak üst sınıf yok bilmem ne gizli kast sistemi var bildiğiniz. Yönetim olarak değil ama halk kendi kendine ediyor edeceğini. Tek sevmediğim olayı bu Kore'nin. Neyse...
2.si herkesin bildiği gibi Avrupalı ırklara olan özentileri.

Ama daha başka sebepleri de vardır bu kadar acıya dayanmaya sebebiyet verecek ama ben akıl sır erdiremiyorum açıkçası bu derece abartıya...

Peki ne tür estetikler yapıyorlar.

Burun estetiği, çene estetiği, yanak estetiği, kafa tası estetiği ve en popüleri çift göz kapağı estetiği.

Burun estetiği bizde ki gibi küçültmek için değil, yada çok büyükse, altın orana yakın olacak şekilde küçültülüp kemer kısmının dikleştirilmesi veya yaygın olan burun ucunun darlaştırılması...

Resimlere bakalım :)



Gereksiz iki burun estetiği bence :) Bunlar hadi normal diyelim bizde de yaygın burun estetiği.

Gelelim Çene estetiğine. Ben şahsen bütün çenemi kırdırıp, kestirip törpületip yerine taktıramam :D

Koreli sevdiceklerim kız erkek farketmiyor, V hat denen çeneye sahip olmak için çenelerini kırdırıyorlar, çene ucu kırılıp törpülenip sivrileştiriliyor, çene etrafı kırılıp V hattına gelecek şekilde kesilip törpüleniyor sonra kaynaması için en az 2-3 ay evde yatırılıyor hasta. 2-3 ay boyunca o çene V hatta sahip olsun diye acı içinde bekleniyor. Akıl alır iş değil ama ülkenin yarısı V hat için estetik olmuş durumdaymış :S

Resimlere bakalım :)
Bu arkadaş çift gözkapağı ve çene için V hat estetik ameliyatı olmuş.

5 gün sonra diyor ama bana 5 gün sonra gibi gelmedi hiç burunda bile o şişlikler ve morluklar 10 gün kalıyor...


12 gün sonra demiş ki yine inanmadım:D

2 ay sonrası

3 ay sonrası


Başka estetik hastalarına ait fotoğralara bakalım...



Şimdi Çene estetiği ile evrim geçiren Koreli sevdiceklerime bakalım...
1

 2

 3

4

5


6


7


8






Bu 7. arkadaşın estetik olmasına ben şahsen çok sevindim. En azından fırsatı varmış olmuş Bence güzelde olmuş :)

Göz kapağı estetik fotolarından da bir kaç tane ekleyeyim gözünüz gönlünz iyice açılsın :D



Şimdi gelelim kafa tası estetiğine.
Bu ameliyatı genelde erkekler yaptırıyormuş. Ama bayanlar da da yaptıran varmış. Kafalarının arkası daha bombeli olması için kafa kemikleri ayrılıp yada törpülenip orta kısma bombeli dursun diye implant taktırıyolarmış..
Alın bölgesi de düz olanlar bombeliolsun diye alına da yaptırıyorlarmış bu estetiği. Töbe Töbe ya :D
Bu estetiğe ben yuh artık dedim. Estetiğe karşı değilim tamam da abi kim senin kafanın arkasına bakıp bombelimi değil mi diye dikkat eder anlamadım. Kafamın arkası bombeli değil diye bakmayacak kız bana bakmasın zaten hiç yaklaşmasın hatta :D :D


Ameliyat sürecinde ki aşamalara ait fotoğraflar da vardı ama onları bulamadım. Bulursam editleyip eklerim :)




Gelelim Leke tedavisine. Koreye gitmeyi başarabilirsemyaptıracağım ilk şey bu :D Lazer tedaivis ama bizde ki gibi değil!





Ben kimyasal peeling, fraksiyonel lazer, karbon peeling yaptırdım ayrıca kendimde TCA peeling yaptım. Kendi yaptığım ilk TCA peelingde diğer para verip yaptırdığım peelinglerden çok daha başarılı sonuç elde ettim. Yani bi dünya para harcayıp elim boş döndüm.

Bu da lekeler için uyguladıları ama bizde olmayan (en azından ben o kadar araştırdım ama bulamadım türkiyede bu uygulamayı olaki bilen varsa beri gelsin :)) bir lazer uygulaması. Son kısımda adamın ilk ve sonraki aşamalarda yüzünde ki milyon tane çilin ne kadar azaldığını gösteriyor. Bu video da ki IPL lazer ama bizdeki lazer cihazlarından oldukça farklı. Vallahi bu cihaz ile uygulama yapanını bulsam hemen atlayacağım :p


Ciltleri için ayrıca her gün yedikleri öğünlere, içtikleri meyve suyu, gıda takviyesi vitamin ürünlerine, yüz egzersizlerine, günlük-haftalık cilt temizlik ve bakımlarına da ayrıca özen gösteriyorlar. Özen göstermek kelimesi biraz yavan kalıyor aslında, Günlük bakımlarında sabah 10 akşam 15 ürün, haftalık bakımlarında en az 5 çeşit maske kullanıyorlar :) Biz bi yüz yıkayacağız ona üşeniyoruz adamlar neler yapıyor :)

Yakın zamanda Koreli sevdiceklerimin günlük rutin cilt bakımları hakkında da ufak bir yazı yazmaya çalışacağım :)

Bu teyze de bonus olsun :)


En azından yaşlanma korkumuz olmaz gider Koreye gençleşiriz :D

Bu arada Kore'de Estetik kampanyaları var. Çene estetiğine göz kapağı estetiği %50 hatta hediye gibi kampanyaları mevcut. Gitmişken bambaşka biri olarak çıkabiliriz yani var böyle fırsatlar... Ve fiyatlarda bu estetik harikalarına göre gayet iyi :D

Haydi ben gidiyorum Kore'ye lekelerim için, gelen var mı? :D







4 yorum:

  1. Kuzum vay canına hayretler içinde okudum valla ahaha :D ay iyi ki periscopeda konuşmuşuz bu konuyu :D ben de geliyorum ben de! Ahahah :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha gördün demi bazıları gerekli ama bazıları çok gereksiz olmuş. Estetik harikaları resmen :D Koreye kapağı bi atalım Türk Lima Ve Jolie olacağız ikimiz ahaha :D

      Sil
  2. İnanamıyorum. 0.o Olayın dozunu kaçırmışlar gerçekten. :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doz falan dinlememişler kırılmadık kemik, kesilmedik deri bırakmamışlar :D Ama güzel olmuşlar :)

      Sil