21 Ağustos 2015 Cuma

Garnier BB Cream Eye Roll on Gözaltı Kapatıcısı Alınır mı?

Bugün konuğum bşr çok bloga konuk olmuş Garnier BB Krem roll on göz kapatıcısı.
Bu kapatıcıyı kullanacağımdan almadım  çünkü garniner markasından ne aldıysam alerji yaptı bana. Hassas ciltli olmak başa bela! Ürünü nette araştıranlar bir çok blog yazısı bulabilir ama genelde ürünler pek bi şişiriliyor diye objektif yaklaşarak araştıracak arkadaşlar için  alınabilir mi diye şöyle bir inceleyelim diye aldım :) Sizin için aldım yani anlayacağınız :D

Neyse hemen geçelim ürüne :)
Kapatıcı 7ml. 
Anında mükemmel gözler sloglanı ile 5i 1 yerde diyor :D
Nedir 5i 1 yerde olan derseniz şöyle;
-Koyu halkaların ve torbaların görünümünü azaltır,
-Yorgunluk belirtilerini gizler,
-Pürüz ve çizgileri gizler,
-Işıltı verir,
-Nemlendirir.

Kapatıcı ucu bilye şeklinde roll on var. Kapatıcıyı sürmeyi kolaylaştırmış ama ben çok hijyenik bulmadım!

Ürünü sıksanız bilyeye çok geliyor sıkmazsanız az geliyor. Ucu aşağı gelecek şekilde yapıp ürünü rull on başlığına getirip sıkmadan sürmek bilyesinden fazla ürün çıkmaması için daha iyi oluyor.

Açık ve medium şeklinde iki adet seçenek var renk olarak, bende ki açık rengi ancak bu bile koyu bana göre! Açık tenli arkadaşlar hiç yaklaşmasın derim. Buğday tene göre renk seçenekleri!

Rull on ile ilk sürülüş anı şöyle ki; 
Oldukça likit bir yapısı var, yapısını beğenmedim dersem yalan olur. Likit göz altı ürünlerini seviyorum ben.

Sürdükten hemen sonrası;
Ben buğday tenliyim neredeyse benim ten rengimle birebir oluyor ilk sürüldüğünde. Yani ilk ambalajdan çıktığı renk kadar açık olmuyor, dağıtınca rengi biraz koyulaşıyor.

Aradan 5 dakika geçtikten sonra ne oluyor peki?
Daha da koyulaşıyor! Ben böyle olunca gerçekten acaip sinirleniyorum. Ki bu fotoğraflarda kararma tam çıkmadı resimde gördüğünüzden 2 ton daha koyu kararmış durumda şu an bileğimde! Gördükçe kızıyorum, söyleniyorum... 
 Öncelikle BB Krem kararmaz! O kadar Kore Kozmetik ürünlerinden BB krem ve Cushion kullandım. Zibilyon yerden araştırdım! Eğer bb kremsen kararamazsın, oksitlenemezsin! Çünkü içeriğinde iyileştirici bişeler olur bozacak hasar verecek değil! Ki zaten içeriğin full zarar! Bizim bu Türkiye de satılan markaların adam gibi hiçbirinde gerçek anlamda BB Kremi yok yani! Bir de göz bb demişler töbe ya!

Sevgili BB Krem roll on Göz Kapatıcısı, yapın güzel likitsin, bilyen var kolay uygulanıyorsun, kapatıcılığın da çok sorunlu olmayan gözler için fena değil, gözeneklere kırışıklara dolmuyosun ok! Cilde verdiğin yumuşaklık nem mi yağ mı bilemiyorum ama evet yumuşaklık veriyor gibisin, aydınlatıcılığın yok ama hadi aydınlatmayı da geçtim... Lakin nedir bu kararman? Sen birde en açık rengisin!!!!

Gözlerinizde morluk varsa tavsiye etmiyorum çünkü bu kararma gözde ki morluğu kapatmaz bence daha koyu görünmesini sağlar! 
Torbaları da kapatacağına inanmıyorum.
Eğer ten renginiz koyu ise, koyulaşması sorun değil ise, şişlik morluk yok ise, fazla kırışık bir göz çevreniz yok ise bile tavsiye ETMİYORUM!
Evet fiyatı uygun 14-15 tl gibi bişeydi ama ucuz diye daha sonra o hassas narin göz altlarına bu tür ürünleri kullanıp çare arayacak duruma getirmeyin!

Ürünü övemediğim için daha detayına girmeyi de istemiyorum açıkçası. Olan bu yani benim gördüğüm. Başlıkta ki sorunun cevabı da malum zaten o kadar okuduysanız eğer D: Alınmaz :)

Göz altı için henüz bir ürün bulamadım, Kore'yi araştırıyorum ama bakalım, güzel bir ürün bulursam heyecanla paylaşacağım sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder