23 Temmuz 2015 Perşembe

The Balm - Balm Shelter Renkli Nemlendirici-Light/Medium

Evet ardarda yazmış gibi oldum ama ancak hasret giderdim blogumla sanırım :D Hatta Hala hasret gideremedim başka başka planlarım var :D
Evet herkesin kullandığı benimde uzun süredir merak ettiğim ancak indirimde bir türlü denk gelemediğim ama sonunda blog yorumlarına dayanamayarak denk getirip almayı başardığım bir üründen bashedeceğim size!
The Balm Shelter
Nedir bu ? Fondoten mi? BB mi CC mi?
Hiçbirisi değil bu arkadaşlar! Renkli bir nemlendirici... 


Yoğunluğu normal kremlerden biraz katıca Aslında tek özelliği cildi nemlendirmek, ancak içindeki renk sayesinde hafifçe cildinize renk veriyor hepsi bu :)
İyileştirme, besleme, onarma vs gibi bir özelliği yok.  18spf güneş koruyucusu var ki bence az fiyatına göre,  hele yazın mutlaka güneş koruyucu kullanmak lazım. Çünkü ürün yağlı bir ürün gibi bir hali var, güneşte 18spf ile ne kadar korur bilmiyorum ama bronzlaşmanıza bile sebep olabilir  gibi:D
Bir nemlendiriciye göre 48tl fiyatı olması inanılmaz pahalı geldi bana, çünkü herhangi bir özelliği yok renk dışında.
Ama renkler hoş, aydınlatıcı hafif ışıltılı güzel ama bu da nemlendirici olmasına rağmen bir süre sonra o nem ve kadifemsi hissi kalsa da ürün kuruma evresine geçiyor, işte o anda kararıyor arkadaş! Cilt yumuşak kalıyor, ama ürün kurumuş oluyor ee ne oldu karardın? Sen nemlendiricisin arkadaş! İçeriğinde renkte olsa koyulaşmamalısın, koyulaşacaksan hiç renk katılmayacak, çünkü renkli de olsan kapatıcı değilsin! Kalıcı değilsin! üstüne kararıp belli belirsiz yüzümde iyice leke varmış gibi görünmesine sebep olyorsun ( ki var olanlar yetiyor zaten) Ben sana 50TL neden vereyim.  ahanda size ispatı diyor ve resim ekliyorum.

Bileğimde deneterek sattı hain satış temsilcisi bide :D Evde sürüp bekledim 5 dk renk bu yani :( koyulaşma ama yaa neden neden koyulaşıyorsun, halbuki yapını sevmiştim :/

Nemlendiriciliği iyi, uzunca bir süre nemli kalıyor gibi hatta kadifemsi bir his oluşuyor ama renk verip fiyatı 50tl yapmak... ı ıh!
The balm ürünlerinin kutuları ambalajları çok güzel ama bence the balm ürünleri ciddi anlamda abartılıyor. Bu ürünü bir çok blogger yazmış çoğu pek bir övmüş :D
Nedenini anlayamadım, acaba bende mi sorun var :S Diğer açık rengini mi alsaydım, satış temsilcisi bu rengi alın size uygun bu dedi diye almamalımıydım ahhh!!! kafamda deli sorular!  İndirimde 20-25TL'ye alınabilir evet, ama 50TL satış fiyatı bu ürün için inanılmaz gereksiz!!!
Cildinizde hiçbir sorun leke vs yoksa biraz koyulaşmasını da hesaba katıp alabilirsiniz indirimli fiyatında belkii. Ama lekeniz varsa, sorunlar varsa vs boşuna paranızı harcamayın, illa nemlendirici alacaksanız o paraya bir çok etkisi olann daha faydalı nemlendirici alırsınız, yazık olmasın paranıza derim ben :)
Ay bir gazla baya coştum bu yazıda ama kimse yanlış anlamasın cidden fiyat-performans açısından kesinlikle gereksiz olduğunu düşünüyorum.
Her söylenene de inanmayıp, sırf ambalaj sevdası yüzünden (ki o da kutuları güzel bir süre sonra atıyoruz) o parayı vermenin anlamı yok benim düşünceme göre.

Huzurlu kalın, sevgiler <3

11 yorum:

  1. Cidden neden öyle koyulaşmış ki? Çok ilginç..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de! Anlayamadım o kadar övülen bir ürünün aslı böyleymiş demek ki, bu durum ile ilgili bir yazıya da rastlamamıştım araştırırken. Neyse en azından denemiş ve paylaşmış oldum :)

      Sil
  2. Bunu gördüğüme çok sevindim. Almayı düşünüyordum :)

    YanıtlaSil
  3. oksitleniyor ürün ben de çok geç farketmiştim sonra da yazamadım ama kullanmadım da öylece duruyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hazır farketmişken hemen yazayım dedim :/ Bende napayım bunu yeni aldım diye düşünüyorum

      Sil
  4. Bronzer gibi omuş.Bilgilendirme için teşekkürler:)
    Sevgilerle
    http://fernoce.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. O bloglara kalsak bütün ürünler çok güzel :P Ben şahsen hiç sevmem The Balm markasını fiyatlarına gire çok daha iyi performans gösteren başka markaların ürünleri var piyasada , niye alsın insan .

    YanıtlaSil
  6. Kesinlikle katılıyorum. Her yazıya inanmamak lazım,, mağazada deneyip bi 15 dakika mağazayı turlayıp ürün koyulaşıyormu vs diye bakmak lazım aslında. Genelde yapıyorum ama the balm o kadar anlatıdı ki, aklıma böyle olacağı gelmedi hiç :/

    YanıtlaSil
  7. canım gadget yeni ekledim blogumu takip edersen sevinirim :)
    bu ürünü bende çok övüldüğü için aldım ama bendede oksitlenme yaptı anca yazın kararınca kullanıyorum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bronzlaştım ama yine de daha bi kara gösteriyor yarım yamalak uçuyor yüzümden bi tuhaf görünüyor :( İlk sürünce çok güzel ama bozmasa kendini süper olacaktı. Hementakipe aldım seni canım :)

      Sil