8 Mayıs 2015 Cuma

WATSONS-Whitening & Moisturising Yüz Maskesi - Camu Camu

Selam ola bakımlı hatunlar!
Bugün, daha önce yaptığım küçük Watsons alışverişinde aldığım ve denediğim bir yaprak maskeyi anlatacağım sizlere.
Maske yine made in Korea :) ve yine beyazlatıcı (aydınlatıcı)- Nemlendiricili bir maske. Camu Camu özleri ile yapılmış bu maskemiz. Camu Camu nedir derseniz bende araştırdım Peruda yetişen bir meyveymiş.
Bu resimdekiler Camu camuymuş. Bizim eriklere benziyor ama erikmidir bilemiyorum. Türkçe karşılığını bulamamış olsamda faydalarını buldum ve sizlerle de paylaşmak istedim :)

 Her yerde yetişmeyemen Camu Camu Bol C vitamini deposuymuş, antioksidan özelliğine sahipmiş, anti-viral özelliğe sahip olduğu da söyleniyormuş. Göze iyi geleni diş etlerine faydası olan bir meyveymiş. Ciltler içinde C vitaminin sayesinde iyi geliyor ve besliyormuş...


Watsons kendi markası adı altında Camu Camu özleri ile bize yaprak maske hazırlamış. 
Paketi pembe ve şirin :)


Meyve özlerinin  B3 Vitaminleri ile birlikte cildimizi çevresel etkilere karşı koruyacağını ve cilt tonumuzu düzenleyeceğini vaadediyor.  

İçeriğine bakarak alerjiniz olan herhangi bir bileşen var mı yok mu görebilmeniz için ayrıca arka kısmını da ekledim :)

Maskeyi yüzümüze yerleştirip 15-20 dakika bekliyoruz. Tam kuruyana kadar beklemeyin, verdiğini emim geri almasın :)
Böööö! :D

Foto çekeyim derken biraz kırıştı yüzümde ama siz uygularken tam oturtmaya özen gösterin derim. Aksi halde yüzünüzde bu şekilde kırışan yerler geçici iz bırakabiliyor :) 

Gelelim sonrasına...
Bizzat Kore'ye ait bir çok yaprak maske denemiş biri olarak bu konuda yeterince tecrübem var diye düşünüyorum^^
Maske güzel hoş evet.... 
Ancak maskeyi çıkardıktan sonra yüzünüz ilginç şekilde yapış yapış oluyor. Ben maskeyi akşam saat 9 gibi yaptım, gece yatarken hala elim yüzüme yapışıyordu. Sabah kalktım hala yapışkanlık devam ediyor. Yüzünüzü yıkasanız da bu yapışıklık gitmiyor... Ancak öğlene doğru bu yapışıklık hissi yok oldu. Baya bi uzun sürdü anlayacağınız.

Nem veriyor mu derseniz evet nem veriyor ancak ben çok daha iyi ve yapış yapış olmayan ama oldukça nem veren yağlandırmayan maskeler kullandım. Bu maskeyi tekrar almam ancak, çok kuru cildiniz varsa evdeyseniz ve yapışkanlık hissi sizi çok rahatsız etmeyecekse ve kesenizde bir yaprak maskeye 8-10tl vermeye müsait değilse kullanılabilitesi var.
Beni sadece yapışkanlık hissi rahatsız etti onun dışında nemi gayet iyi.  

Whitening, cilt tonunu düzenleme özelliğine gelince... hmm... pek renk tonunu düzenlediğini sanmıyorum. İlk kullanımda doğal olarak öyle bir etki görmedim ama düzenli kullanımda da bu soruna çözüm olacağını maalesef sanmıyorum :/
Fiyatı 2-3 TL civarındaydı. 

^


Video biraz amatörce olsada en azından parmaklarıma yanağımın nasıl yapıştığını görebiliyorsunuzdur...

İşte böyle, bir yazımın daha sonuna geldim...
Yeni yazımda görüşmek üzere^^
Sevgiyle kalın, sevdiklerinizle kalın!

4 yorum:

  1. merhaba canıım bloğunu takibe aldım bende beklerim
    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar :) Teşekkür ederim canım severek takip ettiğim bloggerlardansın zaten takipteyim :)))

      Sil
  2. O yapos yapis bissi genelde tum cilt maskelerimde oluyo ozelliklede watsonsin bu yaprak olanlarda kullananlara ve bu sorunu yasamak istemeyenlere onerim var. Maskeyi cikarmaya yakin sicak nemli havlu hazirlayin cikardiktan hemen sonra yüzünüze hafif bastirarak sicakligi hissedin hiçbir sekilde yapis yapis hissi kalmayacaktir hemde nemi daha cok emecek yüzünüz..

    YanıtlaSil
  3. Degerli bilgileriniz icin çok teşekkürler arkadaşlar🤗🤗

    YanıtlaSil