9 Mart 2015 Pazartesi

NYC Skin Matching LUMINIZER Fondoten no:3320

Merhabalar makyajsever yoldaşlar :)

Bugün 1-2 ay önce alıp yine sepete atıp unuttuğum, bir kaç gün önce bakınırken elime geçen ve "ya bu nasıl bi fondotendi ki acaba, buraya atmış unutmuşum bi deneyeyim bakayım" dediğim NYC Skinmatching LUMINIZER Fondoten konuğum olacak.

Ürün Watsons mağazalarında satılıyor. Yanlış hatırlamıyorsam çok pahalı bir ürün değildi15-20 tl arası bi fiyatı vardı diye hatırlıyorum. Bende her zaman ki gibi en açık rengi olan 3320 numaralı rengi var.

Ürün görselimize bir bakalım hemencik.

Plastik, pompalı bir şişesi var. Ancak pompaya dikkatli basmak lazım yoksa gereğinden fazla ürün almak durumunda kalınıyor. Oldukça çok ürün geliyor pompaya tam bastığınızda!

Fondoten ne çok likit ne çok yoğun, çok olay sürülüyor. Fırça veya sünger kullanılarak uygulanabilir. Ben sünger kullandım, uygulama sırasında herhangi bir zorluk yaşamadım.




Yukarıda ki 2 resim, elime sürdükten hemen sonra çekildi. 2 resminde ekledim uzaklık yakınlık durumları farklı olduğundan daha iyi anlaşılması için :)

Bunlarda flaşlı resimler.


Çok başarılı bir kapatıcılığı yok açıkçası, ortanın oldukça altında bir kapatıcılığı var, kapatıcılık isteyenlerin seveceği bir ürün değil, Daha çok doğal makyaj isteyenlerin  sevebileceğini düşünüyorum ama, cilt tonu neyse görünende o oluyor, Kuru ciltlere asla önermem. Bi dünya nemlendirici üstüne sürmeme rağmen sanki yüzüm soyuluyormuş gibi pıtır pıtır oldu yüzümde. Kırışık bölgelere ve gözeneklere çizgi çizgi doluyor maalesef.  Ve hiç kalıcı bir ürün değil. 1 saat sonra yüzümde fondotenden eser kalmamıştı...

Aşağıda ki resimler 20 dakika sonrasına ait...
                                           Flaşsız                                                                       Flaşlı

Gördüğünüz gibi 20 dakika sonrasında elimde fondoten neredeyse yok gibi. 
Şahsen ben çok beğenmedim, sepete neden attığımı da zaten kullandıktan sonra tekrar hatırlamış oldum :)

Ha bu arada ürün kararıyor mu diye hep yazarım, bu ürün daha kararma fırsatı bulamadan uçup gittiğinden dolayı bilemedim oksitlenir mi kararır mı n'apar :)


Fiyatı uygun evet ama bence üzerine 3-5 daha ekleyip biraz daha iyi bir fondoten alınabilir. Ben yine de denemek isterim derseniz  Watsons mağazalarında bu ürünü standı mevcut ise bulabilirsiniz. 

Şimdilik bu kadar :) Başka bir üründe görüşmek üzere güzel dostlar :)
Hoşçakalın...





7 yorum:

  1. Detaylı paylaşım için çok sağol canım aslında alıp denesemmi dediğim bir üründü ama kesinlikle vazgeçtim senin yorumundan sonra..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rice ederim canım, ben hepimizin yerine denemiş oldum :) Gereksiz bir ürün almışım ama en azından sizlerle paylaşmış oldum :)

      Sil
  2. Ciltteki duruşu güzelmiş aslında ama kalıcılık önemli bir konu kimse saat başı fondöten tazeleyemez :/

    YanıtlaSil
  3. Kuru ciltte nemlendirilse dahi duruşu pek hoş değildi maalesef :( Çok pıtırcıklı garip bir hal alıyor hatta bi ara kısa bir video çekip ekleyeyim resimlerde o pıtırcıklıklar görünmüyor amca ciltte nasıl durduğu netleşsin aklınızda :
    Ve evet kalıcı olmaması da ayrı bir eksi olmuş ürün için. Bazı bloglarda beğenerek kullandıklarını yazmış bizir bloggerlar ama belki cilt tipine göre memnuniyet değiştiğinden olabilir bilemedim :)

    YanıtlaSil
  4. Ojenizin rengi de çok güzel. :) Fondoten kullanmıyordum ama en kısa sürede bir tane edineceğim. Çünkü artık cildimde bb kremle kapatamadığım kusurlarım var.
    Ben de bloğuma beklerim sizi. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim :) Cildinizde ki kusurular için de ayrıca bakımlar yapmak lazım, fondptenlerde bir yere kadar kapatıyor :( Bende aynı dertten muzdaribim :/ Hala çözüm arayışındayım... Sizide hemencik takibe alıyorum :)

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. bende aynısından almıştım ama benim fondöten im 01,02 arasında bir şey olması lazım eve geldiğim zaman yüzümde elimde çok turuncumsu oldu ve yüzümde yürüyorum o oraya mühürleniyor plastik gibi soyuluyordu fondöten acaba benim fondöten im bozuk olabilirmi arkadaşlar tam olarak kesin bir şey demiyorum ama çok plastik plastik maske boyamış ve boya tam krumadan soymuşum gibi hissediyorum şimdiden teşekkürler :D

    YanıtlaSil