31 Mart 2015 Salı

A'PIEU Take my hands Nail Sheet Pack- Tırnak bakım maskesi

Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba bakımlı hatunlar :)

Çok uzun olmasa da, kısa da sayılamayacak kadar bir süre blogum ile ilgilenemedim. Yoğun çalışma durumları ve birazda rahatsızlık sebebiyle bir süre ayrı kalmış olsam da bulduğum ilk fırsatta soluğu blogumda aldım :)

Bugün size yine Kore'den bir ürün deneyimimi yazacağım :) A'PIEU Kore'nin popüler markalarından biridir, bakım ve makyaj ürünleri konusunda geniiiş bir ürün yelpazesi var.

 Ben son siparişime bu markanın bazı yabancı bloglarda beğenilerek kullanıldığını ve memnun kalındığını daha önce okumuş ve merak etmiş olmam nedeni ile  tırnak bakım maskelerinden berry ve avacadolu maskesinden  2şer tane aldım. Bugün Berry berry  olan denedim ve hemen paylaşmak istedim :)

Şimdi ürün görseline bakalım hemen :)
Bu Berry berry olanının içeriğinde ahududu-böğürtlen-yaban mersini-acai çileği ve bektaşiüzümü varmış. Ayrıca tırnak eti hasarlarını iyileştirmesi için lavanta suyu, güçlendirmesi için süt proteinleri, elastikiyet kazanması ve besleyici sağlamak için soya proteinleri varmış. Bunları okuduktan sonra ki tepkim " uu beybi" olmuştu :D 

Paket iki bölmeden oluşuyor, her bölmede 5 er tane tırnak maske yaprağı var.

Bakalım bakalım nasılmış bu yaprak pıtırcıklar :)


5er adetli şekilde birbirine yapışık maskeler halinde ve bu maskeleri hazırlanmış yerlerinden güzelce ayırıyoruz.

Bu şekilde ayırdıktan sonra, hafif açık kısımlarını tamamen açıyoruz :)

Bu şekilde açtıktan sonra parmacıklarımızı içlerine yerleştirip 15 dakika kadar bekliyoruz.

Bu şekilde ellerimizi yaprak maskelerimizin içine yerleştiriyoruz vemerakla bekliyoruz bakıyoruz neler olacak :D Bir blogta kızın tırnakları maskeden önce (ojeleride yeni çıkarmış) çok bakımsız ve kötü görünüyordu ancak maskeleri çıkardıktan sonra ışıl ışıl parlıyordu. Bende aynı ümit ile başladım beklemeye :) Bakalım beklentimi karşılamış mı :)

Hoop işte öncesi sonrası kareler :)

Öncesinde ki tırnaklarım. Üstelik dün ojelerimi çıkarmıştım ve manikür yapıp ufak bir bakım yapmıştım. Bakıma rağmen beyazlıklar ve pütürcükler vardı.

Aşağıda da tırnakalrımın maskeden sonraki  halleri mevcut :)

 


Resimlerde tam anlamıyla net görünmesede, tırnaklarımda gözle görülür bir ışıldama canlılık var. Bakımlı ve daha güçlü görünüyor. Pıtırcıklar ve tırnak etlerim yumuşamış ve daha sağlıklı görünüyorlar. Eğer Koreden alışveriş yapıyorsanız veya yapacaksanız siparişinize 2-3 tane haftalık tırnak bakımınız için mutlaka ekleyin derim :)

Dilerseniz buradan bu sayfadan sipariş verebilirsiniz! Fiyatları piyasaya göre (bizde ki piyasaya göre) uygun ve en azından gümrük sorunu yaşamadan satın alabilirisniz.


Bu arada çok güzel yüz için yaprak maskeler aldım çeşit çeşit harikalar bir iki tanesini denedim diğerlerini denerken onları da paylaşacağım sizlerle :)

Sizlerin el ve tırnak bakımı için kullandığınız ürünler nelerdir? Kore menşeili hangi ürünleri kullanıyoru ve tavsiye ediyorsunuz kızlr hadi bakalım bana yeni yeni ürünler önerin :)

Yeni yazıda görüşmek üzere sevgiler :)





İ


3 yorum:

  1. Çok güzel, ilk defa gördüm bu ürünü teşekkürler tanıştırdığın için!
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, daha yeni aldığım kore ürünlerim var onlarıda yazacağım hemencik :)

      Sil
  2. merrhaba bende ilk defa görüyrum bu ürünü gerçekten farklı bir maske ... takibe aldı bende beklerim sevgilerle..

    YanıtlaSil