12 Şubat 2015 Perşembe

Bakimliginepig blog ilk çekilişini gerçekleştiriyor :)


Bugün ilk kez bir blog çekilişi haberi paylaşacağım. Henüz the Balm ürünlerini deneme şansım olmadı bu nedenle hediyelerle aşk yaşayarak bu çekiliş haberini sizlerle paylaşmaktayım :)
 Takip ettiğim bloggerlardan biri olan bakimliginepig ilk çekilişini gerçekleştirmekte. Ben hala bir çekiliş gerçekleştiremedim ancak nasip bakalım ne zamana :)

Hediyelere bir göz atalım!

The Baml ürünlerinin nasıl göz kırtpıklarını göryorsunuz deil mi? Yoksa sadece ben mi görüyorum o kırpışmaları :)

The Balm'ın meşhur far paleti, allık ve ruju, flormar markasından ise 2 adet oje ile beni benden alan hediyeleri kazanmaya aday olabilmek için yapmanız gerekenleri Bakimliginepig'in blogundan okuyabilirsiniz.  Bakimliginepig'in bloguna gitmek için tıklayalım hemencik :) 

Herkese bol şans!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder