23 Şubat 2015 Pazartesi

TCA Peeling yaptım! Part 2 (4-5-6. Günler)

Merhaba arkadaşlar Tca peeling sonrası diğer günlere ait resimleri ve yorumlarımı hazır soylmam bitmişken yazayım dedim :)

4. gün sağ ve sol yanaklarım

5. gün sağ ve sol yanaklarım


6. gün sağ ve sol yanaklarım


Bu gün 6. günüm soyulmam bitti ancak etrafında inceden soyulamalar devam ediyor. 

Önceki resmi yine ekliyorum bir hatırlama olsun cildin nasıldı :)


Öncesi-sonrası birlikte fotoğrafım :)




Sağ alt tarafa doğru fazla uygulayıp  bekletmediğimden pek bir fark yok ama üst tarafları alt bçlgeye göre daha fazla beklettiğim için renk daha açık  ve daha canlı görünüyor.

Korkup eğer tam anlamıyla yapmış olsaydım çok daha başarılı bir sonuç olacaktı. Şu an ki sonuçtan kesinlikle memnunum. 
Uygulama sırasında beyazlayan ve korkmama sebep olan bölgeler çok daha kalın ve daha iyi soyuldu ve renk asıl cilt tonuma daha yakın. Az uygulayıp beklettiğim yerlerde soyulma çok ince oldu ve haliyle çok fazla renk tonunda açılma olmadı.

Mart ayının ortasına dopru daha da tecrubeli olarak 2. seansımı yapacağım. Bu defa tüm yüzüme uygulayacağım. Yaparken sizler için video da hazırlayacağım. Öncesi ile ilgili daha fazla fotoğraf çekip video da göstereceğim ki ne kadar başarılı ya da başarısız olduğunu daha net görelim. 


Şu an gerçekten çok ümitlendim. Alttan gelen cildim beni çok mutlu etti. Gözenekler de eskiye göre daha küçük :)

Bir kaç asit daha aldım tonik vs yapmak için onları da ayrıca yine yaparken sizlerle paylaşacağım.

Sizler de yapacak olur iseniz mutlaka ama mutlaka iyice araştırın veya yorum olarak var ise sorularınızı sorun lütfen :)

Şimdilik hoşçakalın mutlu kalın efenim :)



14 yorum:

  1. Büyük ilgyle okudum yazınızı. Hem cesaret hem de başarınızı kutlarım. Sonuç müthiş görünüyor, en azından fotoğraflardan. Zamanla cilt kendini toparladıkça görünümün daha da düzeleceğini düşünüyorum.
    Takipteyim, ben de beklerim :)
    www.nowacraft.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, inşallah bu dertten kurtulurum ve sizlerle bu mutluluğumu paylaşırım :) Şu anda sayfaların takip kısmı aktif değil kullandığım ağ nedeni ile ama akşam takip edeceğim hemen blogları :

      Sil
  2. sonuç gayet başarılı bence!:)
    etkinlikte gördüm sizi, takipteyim:) bana da beklerim:)
    http://kitapsevinci.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım daha iyilerine inşallah hehe :)
      Kitap blogunu akşam hemen takibe alacağım :)

      Sil
  3. Bloğunu takibe aldım canım .Benim bloğumada beklerim.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. Eve gider gitmez hemen takibe alacağım blogunuzu :)

    YanıtlaSil
  5. hangi siteden aldın tca nı bende senden cesaretle alıp yapmak istiyorumm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tca %20 aldım doakimya.com dan aldım ancak yaz aylarında yapılmıyor. Ekim ayı ortası gibi yapmak istersen ugun bi zaman olur diye dşünüyorum ama çok dikkatli olmak gerekiyor. Bol şans diliyorum sana ve iyice araştırmanıda öneriyorum :) Sormak istediğin birşey olursa bana her zaman yazabilirsin :)

      Sil
  6. Bir yerden tavsiye Alarak mı aldınız ürünü, doktora sormaya gerek var mı acaba? Her cilde uygulanabilir mi sizce?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım internetten araştırıp alıp uyguladım. Biraz tehlikeli bir uygulama, ben deli cesareti geldi yaptım desem yeridir. Ama doktora danışmanda fayda var. Daha fazla lekelenebilir daha kötü olabilir. Dikkatli olmak gerekiyor.

      Sil
  7. Eeee sonucu merak edip baktim bloga ama bir urun inceleme yazinizda 'ben alistim lekelerimle yasamaya' demissiniz. Bir daha yapmadinizmi peeling? Sanki ise yaramis gibi gorundu buradan !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ilki yani bu yazıda ki işe yaradı hemde harika oldu ama 2. kez yaptığımda bu kadar şanslı olamadım ve başka lekeler edindim. Yaza denk geldiği için devam edemedim. 2.de yaşadığım bazı aksilikler yüzünden gelen lekeleride yazmadım. Lekelere başka çözümler bulacağım olmaz ise Ekim sonu gibi tekrar yapmayı düşünüyorum. 2. kez yapmasaydım bile çok büyük bir oranda lekelerden kurtulmuştum :(

      Sil
  8. Merhabalar :)

    Ben de tca peeling uygulamayı düşünüyorum ve arastırma halindeyim (: Cok guzel bir paylaşım olmuş, bunun için oncelikle sana cok tesekkür ederim. 2. defa uyguladıgında yasadığın aksilikleri paylaşırsan sevinirim en azından o konuda daha dikkatli olmaya çalışırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım 2. aşamayı yaptığım dönemde havalar birden ısındı, 2. gün kremleri yanıma almadığım için süremedim cildim çok kuruyup gerildi soyulmaktan ziyade gerilip çatladı. Güneş koruyucu ile korumaya çalışsamda hiçbir anlam ifade etmedi ve maalesef giden lekeler geri geldi yeni ufak defek leke de hediyesi oldu :) Benim cildim iyileştikten sonra havalar tekrar soğudu 1-2 hafta güneş yüzü görmedik :D Şans işte. Ama Sana tavsiyem hem dikkatli olman hemde havaların iyice soğumasını ve güneşin etkisinin en az olduğu dönemi beklemen olacaktır. Bol şans diliyorum. Umarım kurtulursun sorunundan :) Sevgiler <3

      Sil