28 Şubat 2015 Cumartesi

Pastel Silky Dream Fondöten - long lasting- No: 351

Merhabalaaaar :) 
Bugün size tanıtacağım ürün Kore menşeili bir ürün değil konu başlığından da anlaşıldığı üzere :D Fondoten kullanmayı uzun süre önce bırakmıştım aslında, artık sadece bb kremleri kullanıyor olsam da, arada görüp aldığım kullanılmayı bekleyen hiç açmadığım bir sürü fondotenim var elimde. Elimde ki fondotenleri de en azından sizlere faydası olsun diye kullanıp yazmaya karar verdim :) Kullanmaktan kastım sürekli değil, sadece sizlere tanıtım amaçlı deneyeceğim ürünleri çünkü BB Kremlerinden asla vazgeçeceğimi sanmıyorum :)

Gelelim bugün tanıtacağım ürünümüz olan Pastel Silky Dream Fondöten'e...

Ürün 30 gr, ve pompalı şişede, Popmalı şişeleri kullanım  açısından oldukça hijyenik buluyorum. 6 adet renk seçeneği mevcut.

Renkler:


En açık rengi 350 nuamara, ben açık cilt tonu sevdiyorum ancak 350 numarayı alırken denediğimde gözüme çok fazla beyaz geldi ve 351 numarası daha uygun derecede aydınlık verdiğini düşünerek 351 numarasını aldım. Ancak eve gelip sürdüğümde 10 dakika sonra farkettim ki ürün oldukça koyulaşıyor ve aydınlık beyaz görüntüyü bırakın bronz bir renk alıyor :( Bu nedenle bu ürünü zaten kullanacağımı sanmıyorum. Belki kontur makyajı için kullanabilirim. açık renk olmasına rağmen cildimden en az 2 ton koyu bir hal alıyor. 15 dakika sonra ise Oksitlenmesi nedeni ile  daha da koyulaşıyor 


Ürünün ilk elinize aldığınızda ki görüntüsü şöyle;

Ürün akıcı olduğundan aşağı doğru süzüldü fotoğrafı çekene kadar :) Rengi gördüğünüz üzere oldukça açık görünüyor! Sıvı bir yapısı olduğundan sürüşü çok kolay. Sürdüğünüz ilk anda ışıl ışıl parlıyor ancak 5 dakika sonra matlaşmaya başlıyor, matlaştıkça da koyulaşmaya başlıyor.

2. resim ürünü uyguladığımızdan sonra ki ilk 5 dakika içerisinde çekildi. Oldukça parlak görünüyor. ilk 5 dakika da daha koyulaşmaya başladı. Elimin renginden daha koyu görünüyor!



 Matlaştıktan sonra ki rengi yukarda ki renk skalasında ki 352-353  numaralı renklerin arasına yakın bir renk oluyor maalesef... 353 nasıl bir renk oluyordur sürdükten sonra düşünemiyorum :)

Sürdükten 10 dakika sonrası! Daha da koyulaşmış ve matlaşmaya başlamış hali...


Bu resimde yarım saat sonra çekilmiş hali! 
Ürünlerin testerlarını mağazalarda denerken artık bi 15 dakika başka şeylerle oyalanıp rengin iyice oturmasını bekleyeceğim ki böyle hayal kırıklığı yaşamayayım :/


Kapatıcılığı orta üzerinde ve kalıcılık konusunda oldukça başarılı ancak açık tenli arkadaşlardan ziyade koyu buğday tenli ve esmer arkadaşların renk sorunu yaşamadan kullanabileceğini düşünüyorum. Kuru ciltlerin seveceği bir ürün değil maalesef. Yağlı ve mat görüntüyü seven cilt tipleri yağlanma sorunu yaşamadan kullanabilir.Sürdükten ve rengi oturduktan sonra elinizle dokunduğunuzda kadifemsi bir his veriyor. Bu hissi seviyorum :) Ancak renk sorunu nedeni ile ben bu ürünü kullanamayacağım!  

Ürün fiyatı 15-20 TL civarında. Kendi online mağazası da mevcut. Şu anda 50 TL ver üzeri siparişlerde kargo ücreti online mağaza tarafından ödeniyor. Satın almak isterseniz TIKLAYIN.


Başka bir fondöten yazım da görüşmek üzere hoşçakalın şimdilik :)




2 yorum:

  1. bende artık takipteyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah hoş geldin canım bloguma yorumu onaylamışım ama yazmamışım kusura bakma <3 :) bende takipteyim :)

      Sil