12 Şubat 2015 Perşembe

Holika Holika Aqua Petit Jelly BB Cream

Merhabalaaar! 
Bugün, dünya genelinde birçok bloggerın öve öve bitiremediği Holika Holika Aqua Petit Jelly BB Cream ile karşınızdayım! Uzun süredir almak istediğim ancak piyasada sayısız sahtesinin olduğu bir bb krem ile karşınızdayım! Güvenle satın almak isterseniz buradan alabilirisniz! Aldığım günden beri aşk yaşadığım BB Kremidir kendisi :)

Ürün içeriğinde nane özü var. Bu sayede yüzünüze sürerken ilginç bir  ferahlık hissi veriyor size. Ayrıca Alaska buzul suyu ve çeşitli meyve özlerinden yapılmış. Çok ilginç jel bir yapısı var. Kıvamı ne çok akıcı ne de çok sert... Hoş ve ferah bir kokusu var. Benim gibi hassas ve alerjik birini bile ne kokusu ne içeriği çok şükür ki rahatsız etmedi :)

Ürün içeriği 40ml, paket içerisinde kendi süngeri var ancak bana biraz sünger yapısı sert geldiği için watsons veya gratisten aldığım süngerler ile, bazende elim ile uyguluyorum. Kapatıcılığı benim gibi sorunlu bir cilt için muhteşem! Nefret ettiğim lekelerimi en azından ortadan kaybediyor, ayrıca cilt tonumta oldukça açık olmasına rağmen sürdüğüm yerlerde cilt tonu bozukluğu olmuyor. Makyaj ile bu açıklığı bir kaç ton kırıyorum zaten yada açıkta kalan tüm bölgelerime uyguluyorum.
Ürünü çabuk uygulamak gerekiyor. Bir kaç dakika içerisinde sürdüğünüz yerde sabitleniyor. Birde nemlendiriciden hemen sonra kesinlikle uygulamamak gerekiyor. Sanırım yapısından dolayı nemlendirici üzerine hemen uyguladığınızda garip bir görüntüsü oluyor! Bu hatayı bir kez yaptığım için sizi baştan uyarayım!  Ben nemlendiricimi sürdükten 10-15 dk sonra ürünü uyguluyorum... Yağlı ciltlerin nemlendirici kullanmadan dilerseler makyaj bazı kullanarak (ki makyaj bazından da 5 dk sonra sürmekte fayda var) uygulayabilirler. Kuru ciltler kesinlikle nemlendirici veya nemlendiricili bir baz kullanarak sürmesini tavsiye ederim. Ürün sabitlendiğinde cildinizle ilginç bir şekilde bütünleşiyor, kuru ciltlerin doğrudan üzerine uygulanmasında çok mat bir görüntü olmasına sebep olabiliyor bu durum...

Ben açık rengi olan 1 Numarayı aldım (Aqua Bej). 2 numarası biraz daha buğday ten rengi veriyor bazı videolarda gördüğüm kadarı ile. Ancak beyaz tenliyseniz veya beyaz ten makyajı seviyorsanız kesinlikle harika bir ürün!
Tek sevmediğim yönü, spatula ile ürünü içinden alabiliyorsunuz. Çok hijyenik bulmadığım için spatulada ki ürünü elimin üzerine alarak uyguluyorum.
Paket içeriği resimde gördüğünüz gibi :)



Ürün kıvamını ve etkisini görebilmeniz için olduuukça yakından da bir video hazırladım sizlere :)



Oldukça uzun süre kalıcı bir bb Krem. Bu kadar uzun süre kalıcı ve kapatıcı olması sebebiyle temizlerken oldukça dikkatli olmamız gerekiyor. Aksi halde cildimizde biz göremesek bile gözeneklerimizi tıkamış ve hala cildimizde kalmış olma ihtimali var. Makyajımı temizlerken 2 ayrı temizleyici kullanıyorum,  bu şekilde cildimden tamamen temizlendiğine emin olabiliyorum!



Video içerisine de eklediğim öncesi sonrası fotoğrafımı buraya da ekliyorum ki videoyu açamama gibi bir sorun ile karşılaşan arkadaşlarımız resim sayesinde neden aşk yaşadığımı anlayabilsin :)

İşte böyle cancazlarım. Bu lekelerim yüzünden ne bbler ne ccler ne fondotenler kullandım bir bilseniz :( Kurtulmak içinde çareler aradım ancak bulamadım. Lazerler yaptırdım, peelingler yaptırdım ama nafile :/
Bu aralar laniege markasının kapsüllerini araştırıyorum en azından renklerini biraz daha açabilmek için.
Sizlerin kullandığı, derdime derman olabilecek, tecrübe edindiğiniz ürünler var ise lütfen yorum yaparak ben ve benim gibi dertlilere derman olunuz :)

Berrak, aydınlık, sağlıklı ve harike ciltlerin(m)izin olduğu, mutlu günler dilerim yoldaşlarım! :D
Bir sonra ki yazım, meishenmeweishenme.blogspot.com sayesinde fikir edindiğim ve ürünleri satın aldığım sayfa sayesine yeni aldığım Etude House Precious Mineral Any Cushion olacak. Takipte kalın! Hoşça dostça kalın!

7 yorum:

  1. Yes, I follow you on gfc #13, follow back?

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Merhaba blogunuzu takipteyim bende bekliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Senem, teşekkür ederim takip ettiğin için hemen bende seni takibe alıyorum :)

      Sil
  3. ayy en merak ettiğim ürün =) anladığım kadarıyla bb ve cc kremden çok fondöten gibi bu. o kadar çok övüyo ki yabancı bloggerlar Türk bi bloggerdan okumak lazımdı artık =) yalnız benim çöl toprağı gibi kuru cildime uygun olmayacak gibi =( yani herhangi bir kuru cilde bile nemlendiriciyle tavsiye ettiysen benimki gibi nemlendiriciyi su diye içen bi yüzde bikaç saate pul pul oluverir =(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mellycim bu BB Kremi cilde ilginç şekilde sabitleniyor harika bir ürün ama yapısı çok farklı yani kupkuru bir cilt için çok uygun olacağını düşünmüyorum açıkçası. Zemini güzelce nemlendirip iyi bir makyaj bazı ile hazırlayıp birde o cildi en azından bu hazırlık sonrası 15 dk dinlendirip öyle yapmak gerekyor bence. Hatta akşam senin için bir fotoğraf daha ekleyeceğim. Doğrudan nemlendirici yada makyaj bazı üzerine beklemeden sürdüğünde nasl bir görüntü olduğunu görebilmen için. :) Cushion tavsiye ederim ^^

      Sil
  4. merhaba ürünün kapatıcılığına bayıldım. bende almak istedim ama renk konusu kafamı karıştırdı. acaba sizin mac de renk tonunuz nedir

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, Mac de rengimi inan bilmiyorum ama en kısa sürede öğrenip size yazacağım. Ben buğday tenliyim ama açık tonları kullanmayı sevdiğim için bendekiler genelde en açık tonları oluyor. Zaten 2 renk seçeneği var bu ürünün, Biri bu resimde ki en açık renk olanı, diğeri biraz daha buğday ten rengine yakın ama çok koyu değil. Korede ki BB krem ve Fondötenler genelde hep açık renk oluyor bizde ki esmer tenlere açık oluyor ama aydınlık veriyor birde maske gibi durmadıkları için ten renginiz ne olursa olsun kapatıyor ve doğal duruyor :)

    YanıtlaSil