17 Şubat 2015 Salı

Etude House Precious Mineral Any Cushion ile mutluyum huzurluyum! :)

Merhabalar herkeslereee :) Bugünde bir farklılık yapayım avrupadan bir ürün yazayım dedim haha şaka tabi yine Kore'den bir ürünle karşınızdayım :)

Başlığımdan da anlayacağınız gibi Etude House Precious Mineral Any Cushion hakkında bilgi ve tecrübelerimi paylaşacağım. Cushionları dizilerden filmlerden görüyordum ancak alayımda deneyeyim dememiştim hiç Çok merak ediyordum ama BB Kremden vazgeçemiyordum. Derken takipçisi olduğum meishenmeweishenme.blogspot.com sahibesi arkadaşımız, Kore ziyareti sırasında IOPE marka cushion almış ve yazmış, e yerinde de cushion bilgilerini oldukça edinmiş. Diğer cushionlar hakkında da bilgiler paylaşınca hemen bir adet edindim :D Satın almak isterseniz tık tık!
meishenmeweishenme.blogspot.com yazısında daha kapatıcılık ve suya dayanıklılık istiyor iseniz Etude House Precious Mineral Any Cushion tavsiye ederim demiş, bu bilgi bana muhteşem derecede yardımcı oldu ve hemen tercihimi belirlememi sağladı.

Buradan kendisine de çok teşekkür ederim tekrar :)

Gelelim ürünümüz neye benziyor.
Etude House Precious Mineral Any Cushion

Refill (yedek haznesi) ile birlikte 

Yedek haznesi çıkarılmış. 

Çok kolay takılıp çıkarma işlemi. Alttan refilli yukarı doğru ittirdiğinizde sizi hiç zorlanmadan gövdesinden ayrılıyor. Yakında linege ve iope refilleri alıp onları da bu gövde de deneyeceğim :) 


İçinde çıkan süngerin arka yüzünde ki kumaş bant kısmına orta üç parmağımızı resimde ki gibi geçiriyoruz. 

Ve haznede ki süngere hafifçe bastırıp ürünü elimizde ki süngere alıyoruz. 
Aşağıda resimde ki gibi ürün süngerimize kolayca geliyor. 

Cildimize ürünü sürterek değil, hafif hareketlerle pıt pıt bastırarak uyguluyoruz. 


Bende ki rengi light beige yani en açık rengi, açık rengi sevmeme rağmen bana bile çok açık geldi bu ton :) Bu nedenle natural beige refill rengini sipariş verdim. İkisinide kullanacağım :D Aç gözlülüğün bu kadarı diyorum kendime zaten ama dayanamadım napayım :)


Ürün cilde çok çabuk sabitleniyor. Ne çok aşırı parlak ne de donuk bir mat bitiş elde ediyorsunuz. Canlı diri bir görüntü veriyor. Ve gerçekten de uzun süre kalıcı. Suya da ciddi anlamda dayanıklı bir ürün olduğundan  cildimiz iki kez yağ ile temizleyip 2 kez de temizleme köpüğü ile yıkıyorum :D
Ama bu zahmete kesinlikle değiyor. Ben çok beğenerek kullanıyorum bu ürünüde. Çok hoş bir kokusu var bu minik pıtırcığımın. Şekerimsi gibi  ve ferah bir kokusu var.  Kore'den aldığım hiçbir ürün beni hayal kırıklığına uğratmadı şu ana kadar çok şükür ki!

Holika Holika Aqua petit Jelly BB Kremi ile aşk yaşıyordum (hala aşıyorum) ama bu ürünü çok çabuk uygulayıp hemen makyajımı yapmamı sağladığı için son zamanlarda bunu kullanıyorum. Yani azıcık aldatıyorum Holikamı :)


Sizlerin kullandığı cushionlar var ise lütfeen paylaşın :) Bu cushionlar çok praitk olması dolayısı ile benim gönlümde taht kurmuş durumda. Yeni  ve farklı deneyimlerinizi yazarsanız harika olacak benim için :) 
Ve sormak istediğiniz birşey olur ise yorum bırakabilirsiniz, sizin için cevaplayacağım :)

Hepinize kucak dolusu sevgiler yoldaşlar!


NOT:
(Yoldaş terimini kullanmam yanlış anlaşılmasın, güzelleşmek uğruna aynı yolda yürüdüğümüz için bu terimi kullanıyorum:) )


5 yorum:

  1. Bloğuma atıf yaptığın için içtenlikle çoook teşekkür ederim :D Çabuk sabitlenmesi en sevdiğim özelliğim sabah 10 dk fazla uyuyorum :D Yaza doğru bunun bir de All- Proof 'ları çıkıyor, her şeye karşı dayanıklı; toza, tere, denize, kuma ... :D Ama onları hassas ciltlere önermiyorlar yüzün üstünde bildiğin ayrı bir tabaka olduğu için ~~

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :) Sayende bilgi edinip bu ürünle tanışabildim. Bulabilirsem Laniege refill i deneyeceğim bakalım o nasılmış :D All-proof çıksın inşallah refilleri uyarsa onu da alırım. Bende ki lanet lekeleri kapatabilecek herşeyi deniyorum :/ Cildim hassas ama yine de bi denemek isterim. Şimdi TCA Peeling yaptım yüzüme birşey süremiyorum. Yazısını hazırlıyorum bugün 3. gün hafif soyulmaya başladı. gün gün yazacağım lekelerden kurtulursam inşallah ürün deneme konusunda daha azla şanslı olabilirim. Şu an sürekli kapatıcılık ve kalıcılığı önemsiyorum. Ama kurtulursam çok kapatıcı olmasa da diğer ürünleri deneme şansım olacak :) Dua edin bana lütfen :)

      Sil
  2. en yakın zamanda bi cushion almam lazım =) bi arkadaşım ürünü bitince refill almak yerine cushion a elindeki bb kremi sıkıp yedirmiş aklında bulunsun =) belki kullanırsın bu fikri =) ben de glowy bitişli bi cushion araştırmasına girdim bile =) iyi günlerde kullan zaten hep en güzel ürünleri sen alıyosun canım =)

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle Cushion tavsiye ederim Mellycim. İnanışmaz rahatlık ve harika performansı var bendekinin Ama Sen Laniege veya innisfree dene istersen senin cildin oldukça kuru demiştin. Bende Laniege alacağım mutlaka en kısa sürede beraber deneriz beraber yorumlarız ürünleri :) u cushion bitince düşünüyorum bendeki bb kremlerinden ortaya kaırşık bir cushion yapmayı :D Bakalım pek bitecek gibi de durmuyor minnacık olmasına rağmen ama göreceğiz bakalm :)
    Ama senin aldığın ürünlerde harika. Sende kullandığın satın aldığın ürünleri paylaş ki bende sendeki ürünlerden alayım hehe :) Deneyimlerini merak ediyorum özellikle Hyaluronic asit ve yüz misti için yazılarını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay fotoğraf işine üşenmesem çoktan yazıcam da işte tembellik başa bela =) en yakın zamanda bu yorumlama işine ağırlık vericem =)

      Sil