7 Aralık 2014 Pazar

TRKoreanCosmetic Alışverişim- Shopping from TRKoreanCosmetic

Eveet TRKoreanCosmetic facebook sayfasından aldığım ürünleri yazmaya sonunda vakit bulabildim :) Hepsini yazamasam bile bir kısmını yazacağım içlerinden favorilerim arasında yer alan ürünler içinde video da hazırlayacağım tek tek :) Video işi biraz zaman alıyor kes biç parçala birleştir :D Ama artık yavaş yavaş tekrar blogum ile ilgilenmek istiyorum!


Hei Guys! Finaly, I got some time to write about my experience for my new producus from TRKoreanCosmetic. Not for all but i will write only my favorites.
I'will try make a video for these products.

Kore ürünlerine olan aşkımı neredeyse her yazımda yazıyorum! Açıkçası aldığım hiçbir üründe sorun yaşamadım hepsi beklentilerimi karşılıyor.

I always writing about my love for Korean products! I had never any problem with Korean products and these products always satisfy the expectation for me.
Bu resimde ki tam boy ve numune olan ürünlerin hepsi harika! 


There are full size  and tester products. I loved all of them?

Resimde ki Tam Boy Ürünler:
 Skinfood Black Sugar Mask Wash Off 
Mizon Soothing Aloe Vera Gel

 Numune Ürünler:
TonyMoly Aquaporin Moisture Cream :Ürün 30 ml olduğundan numune olarak değil, ücretli satılıyor. 100 Tl'yi aşan alışverişlerim olduğundan 20tl'ye aldım. Daha önce hediye olarak veriliyordu 150 TL ve üzeri ama onu kaçırdım :/  Sabah sürüyorum akşama kadar cildim yumuşacık ve nemli oluyor. Bu ürüne gerçekten hayran kaldım! Tam boy 100ml ürünü 80-90tl civarı. denemek için aldım ve aldığıma memnun olduğum bir ürün oldu kendisi :) Tam boyu değilde yine bu numune ürünü alarak devam edeceğim :)
TonyMoly Tomatox Magic Massage Gel: Bu ürünü de deneyip ayrıca yazısını yazacağım. Çok övülen bir ürün çok merak ediyorum :) Gözenekleri küçülttüğü temzilediği cildinizin beyazlamasını sağlayan (lekelere iyi geldiği söyleniyor) masaj jeli.
Edit: Denedim ve yazdım :) Okumak ve resimleri görmek için tıktık!
EtudeHouse Moistfull Collagen Firming eye cream )Nemlendirici serisinden kolajenli sıkılaştırıcı kırışıklık karşıtı göz kremi numunesi) Deneyip göreceğiz :)

Full Size Products 
Skinfood Black Sugar Mask Wash off 
Mizon Soothing Aloe Vera Gel

Testers
Tonymoly Aquaporin Moisture Cream: Size is 30ml (only mini size) its not a tester, if you want to get this one,you will pay for it. If you shopping over 100TL (amount $50 ) you can get some discount. I got this products and i pay 20tl($8) because i bought over 100TL ($50)  normaly price is 35 TL($15)
This cream is really good. I apply in the morning, and the product makes my skin really silky, mositened until the nigh!   Full size is around 80-90TL ($38).  I bought forut  only try it but Im really  glad to buy it :) I won't buy full size but I will keep buy 30ml again and again :D

Tonymoly Tomatox Magic Massage Gel: I will try and write about it! This product is best seller in the Korea. This products provide to small pores and clean black head, also whiten, brighten and smooth skinand remove spots in the long term!



DEVAAAM :)

No Stopping  :)

ETUDE HOUSE ETOINETTE CRYSTAL SHINE LIPS! 

Bu ruj ETUDE HOUSE markasının sınırlı olarak ürettiği Etoinette serisinin Pembe renkli ruju. Bu ruju çok beğenen ancak alamayan bir arkadaşıma hediye olarak aldım. Bu nedenle renk vs denemesi yapamayacağım ancak kendime de sipariş verdim yakında gelir :) Geldiğinde ayrıca yazısını yazacağım :) 45TLye aldım:)


The lipstick which belongs to  princess etoinette is a limited edition  from ETUDEHOUSE. Color is shiny pink!
I bought as a gift to my friend. I can't try it sorry for this :)
I bought 45TL ($20)




Holika Holika Heartful Moisture Ruj 

Bu minik kalpli ruj bu kış favorim oldu. İlk aldığım üründü kullandığım için ilk aldığım sırada ki resmi yok maalesef :( Ancak çok şirin bu görüntüsünü kaybetmeden resmini çekip paylaşmak istedim :)


Rengi Candy Red. sürüldüğünde kıpkırmızı değil de gerçekten şeker gibi bir kırmızı pembeye dönük bir kırmızı oluyor. Ruj serim içerisinde ki en sevdiğim bu oldu :) Dudaklarınızı nemlendiriyor gerçekten hafif parlak bir görüntüsü var. Ne mat ne de çok parlak. Sürülüşü yumuşak, Hafif şekerli bir kokusu var. Seviyorum kendisini :)

My mini, pretty, cute, precious lipstick is here! 
Color is Candy Red.But its not like a ruddy, it looks really light and candy pink on lips. It makes your lips moisture, just a little bit shine. not matte not more shine. Its good for me! You can apply easley and softly, smells like a candy :D I really  really love this lipstick :)



ETUDE HOUSE Missing U El Kremi
Kutusu çooook sevimliii :) Kıvamı yumuşacık, meyve kokulu ellerinizi nemlendiren çatlamasını önleyen (bana göre) harika bir el kremi. Boyutu biraz küçük keşke daha büyük olsaydı dediğim bir el kremi kendisi. 25TL'ye aldım :)  Kutusu için bile sırf bu parayı verebilirim :D 

Panda pack is really cute! texture is silky :) smells fruits, your hands will be  soft, smoother and refreshed! the cream is pretty much good for me. Size is not big but  I can buy for only pack haha  :) 


The Face Shop- Rice Water Bright Cleansing Light Oil- Yaniiii pirinç suyu aydınlatıcı temizleme yağı.
Bu da Ünlü bir bloger olan Michelle Phan'ın kullanılması gereken Kore ürüneri arasında yazdığı, benimde merak edip aldığım henüz kullanmaya başlamadığm bir ürün.   Cilt temizliğinizde kullanabileceğimiz cilt tonu koyulukları ile savaşmanıza da yardımcı bir temizleme yağı :D  Kullanmaya başlayınca durumu sizlerle paylaşacağım :)

I read on the Michelle phan blog about this product before. She has written " You should use 8 products from Korea" And I bought it  :D
The product provides to remove spot and dark blemish if you use longtime. Because of rice extracts. We will see :) I will share after i use a ong time :)


Aldıklarımın bir kısmı bunlar. Yakında diğer seriyi de yazacağım. 
Sizlerin kullandığı Kore Menşeili ürünler neler? En favori ürünlerinizi, benimde alıp deneyebilmem için paylaşmanızı rica edeceğim :) 

Some of my shopping products were here with you guys :)
I will write about others, soon :p
So. do you use Korean products? Which products is your favorite procud? Let me know about yours, I want to try them too :)

Sevgiyle kalın :)
Stay with love and peace :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder