19 Aralık 2014 Cuma

TONYMOLY Tomatox Magic White Massage Pack-TONYMOLY Domatesli Sihirli Beyaz Masaj Paketi

Merhaba okuyucularım :) 
Yorum yazmasanız dahi istatistikler kısmından okuyucularım olduğunu gördüğümden yazmaya devam ediyorum :) Bu nedenle özellikle Merhaba okuyucularım diye başlamak istedim
 ^_^

Bugün ki konuğumuz  Kore'den best seller(En çok satan) olan bir ürün :) TonyMoly markasına ait olan bugünkü konuğumuz, içeriği sayesinde cildimizi siyah noktalarımızdan arınmış, berraklaşmış-aydınlanmış-canlanmış-nemlenmiş-beyazlamış sağlıkla ışıl ışıl parlmış bir cilt vaadediyor. Gözeneklerinizinde sıkılaşmasına ve küçülmesine yardımcı oluyor! Beni kendisine aşık eden bir diğer üründür kendisi :)

İşte Ürünümüz!


İçeriğini hemen yazayım. Ürün açıklamasında yer alan içerik ve bilgilendirme metinini olduğu gibi yazıyorum :)


  1. Domates özü: Detoks özelliği sayesinde cildimizi temizler ve aydınlatır.
  2. İnci Tozu: Siyah noktalarımızı ortadan kaldırır, akne lekelerini iyileştirir ve cildin nem seviyesini dengeler.
  3. Limon Özü: Kolajen sentezini hızlandırır, cildi sıkılaştırır, güçlendirir ve cilt tonunu beyazlatır.
  4. Baixa Özü: Beyazlatma etkisinin yanı sıra cildi yatıştırır.
  5. Houstonia Özü:Temiz ve sağlıklı aydınlık cilt için gerekli olan 10 çeşit gizemli bitki içerir.  Anti-inflamatuar (iltihap önleyici-azaltıcı etki), antioksidan, anti-alerjik, beyazlatıcı özellikleri olan bu bitkiler ile cilt renk tonunu düzenler, canlandır, aydınlatır ve cilti temizler.
Temiz cildinize(göz ve dudak bölgesi hariç)  hafif bastırarak yaklaşık 3-4 dakika kadar masaj yaparak uyguluyorsunuz. Siyah noktaların pıtırcık halinde çıktığını zaten göreceksiniz. Pıtırcıklar olunca masaj yaparken biraz daha bastırın parmaklarınızı. Masajı bitirdikten sonra 10-15 dakika bekletiyoruz ve ılık su ile yıkıyoruz. Veee Siyah noktalara BYE BYEEE diyoruz :) Haftada 2 kez uygulamak yetiyor siyahnoktasız cilde kavuşmak için :)Uygulama sonrası hafif bir pembelik olabilir yüzünüzde ancak panik yok! Birkaç dakikaya geçiyor :) Cildiniz hafif bir geriliyor ancak sonrasında yumuşacık parıl parıl oluyor yüzünüz gözünüz açılıyor :D
    Peki ürünümüz gerçekten vaadlerini yerine getiriyor  diyorsun haydi göster bakalım marifetini diyorsanız işte ispatı! :)

    Ürün neye benziyor derseniz. 

    Elimin üzerinde gördüğünüz kadarı burun ve çevre bölgesine yetiyor. Tabi siz yüz tipinize göre daha fazla veya daha az ürün kullanabilirsiniz.

    Ürün denemesini size kendi cildimde göstermeyeceğim :) Daha iyi anlaşılabilmesi için bolca siyah noktası olan sevdiceğimin burun bölgesinde göstereceğim :D Ortam ışığı her resimde aynıdır aynı yerde fotoğrafları çektim ışık ile ilgili değişim kaynaklı yanılgılar olmaması için. Ayrıca Video'suda olacak ancak öncelikli olarak resimlere bir göz atalım ^_^

    Uygulama öncesi bol siyah noktalı burnumuz :)

    Daha yakından bakalım!



    Şimdi yarısına uygulanmış hali geliyooor :)



    Yarısına uygulanmış hali!!!!


    Sağolsun sevdiceğim yıkarken diğer tarafıda biraz ovalamış merkaına yenik düşüp ama olsun yinede farkı görebiliyorsunuzdur :)

    Şimdi ise tamamına uygulanmış hali :)
                                                                       ÖNCESİ(BEFORE)                             SONRASI(AFTER)

    SONRASI(AFTER)

    İşte Video



    Bence sonuç kesinlikle harika. Verdiğim paraya değen bir ürün. Best seller olması şaşırtmadı beni! Siyah noktalara birebir! E siyah noktalar gidince zaten yüz bir aydınlanıyor bir ışıldıyor :D Sürekli kullanımda siyah nokta sorunun özer bu ürün diye düşünüyorum ama henüz bundan emin olacak kadar uzun süreli kullanmadım :) Satış fiyatı 75TL. Ancak indirimli olarak 70TL gibi bir fiyata aldım :)

    Haftada 2 kez uygulandığı için kutu oldukça uzun süre gidecektir tahminim. 
    Sizleride böylesine büyüleyen siyah noktalarınıza iyi gelen ürünler var ise benimle yorum yazarak paylaşmanızı bekliyorum :)

    Hadi bakalım siyah noktasız, sağlıklı mutlu huzurlu günler dilerim:) Sağlıcakla!















    1 yorum:

    1. Yazılarını takip ediyorum devamı gelir umarım .the face shop ın jeju ürününü ve ıts skinin yağını kullandım siyah nokta ve gözeneklerim için çok memnun kaldim tavsiye ederim

      YanıtlaSil