24 Eylül 2014 Çarşamba

Rujlarım PART 1

Rujlarımla ilgili yazacağımı belirtmiştim ve şimdi geldi yazma zamanı :)
Rujlarımı yazarken kış için koyu renkli rujum olmadığını farkettim ve bir sonraki alışverişimde kış için de koyu renkli bir kaç ruj almaya karar verdim. Aldığımda onları da yazıp sizlerle paylaşacağım:)

Şu an sahip olduğum tüm rujlarım allta gördüğünüz resimde :)

Renklerine göre ayırmaya çalıştım ve birde ne göreyim! Kullandığım rujlarımın çoğu pembe :) Kesinlikle koyu ruj almam gerektiğini her ruj görseli eklemek için fotoğraf çektiğimde iç çekerek kendime söyledim durdum :)
Hadi bakalım ufaktan başlıyorum rujlarımı anlatmaya :)

  

Essencesin bu balmına bayılıyorum gereçekten.            Bu balmıda yine aynı aynı özelliklere sahip,  
Rengi pembenin en sevdiğim tonu :) Bu balm               Rengi biraz daha koyu. Bu rengide yazın 
ayrıca uzun süre kalıyor dudakta. Dudaklarınız             bolca kullandım :)
yapış yapış olmuyor :)



 

Niveanın bu dudak koruyucusuna bayılıyorum.             Avon glazewear shine lip gloss ürünün uzun
Bu 2. alışım. Kışın dudaklarınızın çatlamasına              zaman önce almıştım. Çok sık kullanamadım
gerçekten engel oluyor. Bu kış yine favorim olacak.     ama güzel bir ürün. Dudaklarıma az da olsa
                                                                                                   dolgunluk veriyor. Rengi normalde şeftali ama
                                                                                                   şeffaf duruşu olduğundan pembe duruyor.

M.A.C. in çift taraflı ruju. Nereden aldım-Neden aldım hatırlamıyorum. Rujlarıma bakarken aralarında buldum. 
Ama rengi çok hoş. Çok kalıcı olmasa da, topaklanma yapmıyor ne mat ne de çok parlak bir duruşu var. Pembe tonlarında ki makyajlar ile kullanılabilecek başarılı bir ürün. 

 
Watsons ürünü olan bu balmı da çok seviyorum.       Maybelline Flamant Rose Flamingo (455)
Ürün şeffaf renkli ama sürünce gördüğünüz               Bu ruju bir ara çok kullanıyordum Hafif simli 
gibi çok hoş bir pembelik veriyor dudaklara :)            duruşu var. Yapışma veya topaklanma 
                                                                                              yapmıyor. Başarılı bulduğum ürünlerden :)

    

NYC'den ilk ve tek glossum şimdilik. Biraz                  I Love.. Mango ve Papaya Glossu çok şirin ve
yapışıyor olsa da rahatsız edici değil.                            kokusu çok güzel. Ama biraz yapışkan bir
Tek başına veya pembe mat rujlara hava kat-              yapısı var diğer bir çok gloss ürün gibi.
mak için rahatlıkla kullanılabilecek bir ürün.              Tonuna uygun renklere parlatıcı olarak da
Ben çok sevdim kokusunu da rengini de :)                    kullanılabilecek hoş parıltıları olan,                                                                                                                                            beğenerek kullanacağımı düşündüğüm bir                                                                                                                               gloss :)




Bu yazı şimdilik bu kadar. 2. Seride görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder