22 Eylül 2014 Pazartesi

My little shopping - Mini Alışverişim

Hafta sonu İstanbul Optimum Mağazasına gittiğimde Watsons'a uğradım yine. (Artık gerçekten kendime bir dur demem gerekiyor :)) Birde Bağdat Caddesine gittiğimde Golden Rose mağazasını gördüm (ki ürünlerini bronzer hariç oje hariç hiç kullanmamışımdır) ve bir fondöten ve far aldım. 

I went to İstanbul Optimum Shopping Center and I stoped by Watsons again and again (Somebody stop me!)Also I stoped by Golden Rose Center when I went to Bagdat St. (Taksim)  and I bought foundation and eyeshadow. ( I never use golden rose except nailpolish and bronzer)

Watsons'dan ise oje ve Makyaj temizleme mendili aldım. 
I bought Nailpolish and PureBeauty Makeup and mascara remover from Watsons.

 PureBeauty Pomegranate Antioxidant Makyaj Temizleme Mendilleri
Pure Beauty Pomegranate Antioxidant Make up Remover Wipes

PureBeauty ürünlerinin çoğunu kullanmama rağmen denemediğim makyaj temizleme mendillerini hazır indirimdeyken satın aldım. Normalde Dşadermin çift fazlı temizleme suyunu kullanıyorum (ki 1 tane daha aldım alışveriş sırasında ama eklemedim) ancak bu mendili kullandığımda temizleme suyunu aldığıma pişman oldum. Çünkü ağır göz makyajıma rağmen,  temizleme losyonları vs kadar kesinlikle zorlamadı beni ve gözlerimi yormadan, rahatça makyajımı temizlememi sağladı.Hassas bir cildim vardır, mendiller ne kızarmama ne de kaşınmama sebep olmadı. PureBeauty beni hiçbir ürünü ile bu zamana kadar üzmedi zaten sağolasunlar. Bu ürününe de hayran kaldım :) Zaten Kore makyaj ve cilt bakımı ürünlerine olan hayranlığım mevcut ve bu markayı Türkiye de bulabilmem de harika birşey.  Ama tabi ki yüzüm için ayrıca arındırıcı yıkama jel tonik vs kullanıyorum. Ama  kalıcı o katman göz makyajımı ovuşturmadan hafifçe temizleyebildiğime o ilk kullandığım an inanamadım :)  20 adet mendil var içerisinde ve kesinlikle kullanmanızı önereceğim bir ürün.

I always use PureBeauty Products except Wipes! But this time  I bought when it discounted. I use Diadermine Bi-Phase makeup remover all the time (I bought a new one again but i didn't add this text) Actually this time  I regretted because of i bought Diadermin. I was very surprised after ı used this wipes. Amazing! I could remove all my heavy eye make up and It never forced to me like other wipes. I am an allergic but it didn't affect my face and eyes. I really loved these wipes!! Purebeauty products never get disappointed me! There are 20 wipes in the box. I highly recoomend it :)
Golden Rose Mineral Make Up Spf 15
Mağazaya sadece göz farını almak için girmiştim ama üstün yeteneklere sahip olan satış danışmanları arkadaşların yine gazına gelerek bir dünya fondöten ve BB-CCKremlerim olmasına rağmen bir fondöten daha aldım :) Fondötenleri karardığı için çok kullanmadığımı ilettiğimde, danışman arkadaş mineral ürünleri olduğunu A ve E vitamini içerikli fondötenlerinden kesinlikle memnun kalacağımı ileterek ürünü almama sebep oldu :) Aldığıma pişman olmadım açıkçası. Ürün nemlendiricili olduğu için ayrıca nemlendirici kullanmanıza gerek kalmıyor. Dokusu hoş, tonu benim istediğim açıklıkta ve pembelikte renge sahip bu aldığım ürün. Ben asıl kalıcılığına ve arkadaşın söylediği gibi kararmamasına şaşırdım. Ürün cildinize sürüldükten 1-2 dk içerisinde sabitlendiyor. Elime sürdükten sonra bulaşıkları yerleştirdim elime sürdüğümü unutmuştum. İşimi bitirdikten sonra baktım ki hala elimin üzerinde duruyor! Durduğu yetmezmiş gibi kararmamışta :) Umarım yüzüme de uygulamaya başladığımda bu şekilde sevinmeye devam eder ve hayal kırıklığına uğramam :)  24TL fiyatı :)  

I stopped by Golden Rose but i just wanted to buying a eyeshadow. I have a lot of dragstore Foundation-BB-CC Cream but, sales rap convinced me about this foundation. I don't like darkening foundaion and i told her! She din't stop and explain this product :) This is a mineral foundation never darkening! :) Also Including A and E vitamine ... Besides including moisturizer.... And I couldn't stand, as you saw I bought it :) I'm really glad  I bought! It made me suprise! Long lasting and pinky white tone and no darkening! these are what I wanted from a foundation... Its flexible product. You should quicly apply to your face. Price is 24 TL (around $11)

 Ürün Damlacığı :) Kremsi bir yapısı var ancak çok bekletmeden yüzünüze uygulamanız gerekiyor. Nemlendiricili olsa da sabitlerken ürün hemen hafifçe katılaşabiliyor.
There ise a soupcon from my new fıundaion :) 
After took this picture, I forgot it and washed the dished. I saw this product still there after my job done! It was really amazing for me :) 
But I didn't take a picture after that sorry for this:/ I hope I wont be disappointed after apply to my face for make up :)

Bu da ürünün elimde ki hali. Rengi benim kullandığım tonlarda ve hafif parıltısı var. Sürdükten sonra sabitlenmesine rağmen bu hafif parıltısı devam ediyor. 

Light shining and white-pinky tone . Shining still keep on your face after you apply and fixed. I love this product :)

 Golden Rose -210-

Bu farı aslında kaşım için aldım. Gözlerime kullanırmıyım bilemiyorum ancak kaşlarıma tabiri caizse cuk diye oturuyor :) Bu farında kalıcılığı beni hayran bıraktı kendisine. Bugün işe giderken uyguladım aradan 11 saat geçti ancak hala kalşarımda ve bozulmadan öööylece duruyor :) Sürüşü kolay rengi sonbahar rengi. Kahve tonu makyaj yaparsam eminim far olarak kullandığımda da memnun kalacağım :)

I bought this eyeshadow for my eye brows! This is really fit on my eye brows. and one more Long lasting pructd from Golden Rose. I love this product too! I applied on my eyebrow 08:00 a.m. and now 07:00 pm still there :) This color is for autumn and winter color.Im sure i will be satisfied If i want to makeup brown tones i can use for eyeshadow because of long lasting feature :)
Resimde alt kısımda fondöten var. Yanına da farı sürdüm :) Farın en yoğun sürülmüş hali bu şekilde görünüyor. Mat görünümlü bir  far ışıltısı hiç yok. Mat severlerin ve kalıcılık isteyenlerin bence beğenerek kullanacağı bir ürün...
As you saw, eyeshadow on my hand with foundation. If you want Matte and long lasting product, this is fit for you :)

 Ve benim minnoşlarım, piticiklerim Hello Kitty Ojelerim :)))
There are my little darling Hello Kitty's Nailpolishes :)
Tanesi 5,5tl. Simli oje hiç kullanmam ancak o kadar güzeldiler ki dayanamadım aldım. Ebruli vs veya süs yapacak olursam kullanırım diye :)

One piece price is 5.5TL (around $2.5) Obviously I don't like silverynailpolish but These are really cute and I couldn't stand and I bought :) I can use when i do nail art with water and other methods...

Golden Rose Ojelerim Golden Rose Nailpolished
 Golden Rose Ojelerim. Beyaz ve Sarı da tek başına kullanmıyorum ancak karışık kullanmak istediğim zaman uygulayabilmek için bu ojeleride aldım Golden Rose mağazasından :)

These are nailpolish from Golden Rose. I bought for nail art too.


Nail Art

 Buda aldığım ojelerime Neon pembe tonu da katarak yaptığım ebru tırnak art resmim :) Çok belli olmasada gördüğünüz açık renkli kısımlar gri simli Hello Kitty oje, Sarı Golden Rose, Pembe ise Gabrini Neon serisinden :) Alt zemini beyaz boyadığım için açıkta kalan renkler ve gri tabanı daha açık renk görünüyor :)

I used Gabrini Neon Pink , Golden Rose yellow, Silvery Hello Kitty's Silver nail polish for this nailart on the water.


 Aldığım ürünler ve şimdilik yorumları bu kadar :) Özellikle fondöten için (belki birkaç tanesini bir arada olabilir) tanıtıcı yazısını yazacağım. Bu yazımında sonuna gelmiş bulunmaktayım. Umarım faydası olan bir yazı olmuştur :) Sizlerin özellikle nail art yaparken kullandığınız oje markaları ve kış için tonları hangleri olduğunu ve olacağını benimle de yorumlarınızda paylaşırsanız çok ssevinirim :)
Şimdilik Hoşçakalın :)
Thats it from now :) I'm gonna write about Foundation  (maybe can be more foundation together) for you :) I hope enjoy with my writing. Please leave a comment and let me know about your nail art and foundation advice :) 

Bye!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder