18 Eylül 2014 Perşembe

Allıklarım- Blushes

Selam ola bloggerlar :) Bugün kullanmaya devam ettiğim allıklarımdan bahsedeceğim. Aslında çok sık allık kullanmayı sevmiyorum. Açık renk fondoten veya bb kremi kullanıyorum, yüzümün beyaz görünmesini daha çok seviyorum. Bazen tüm yüzümde ki beyalık rahatsız edebiliyor nedense, böyle durumlarda yanaklarımın ön kısmına  pembe tonlarını, eğer kahve tonları giyinmeye karar verdiysem  kahve veya şeftali tonlarında allık kullanıyorum.  Bronz makyaj yaparsam biraz daha koyu tonlarda allık kullanıyorum. Kullandığım allıkları da sizlere göstermek ve anlatmak istedim.


Şu an ki kullandığım tüm allıklar bu resimde gördükleriniz. Gönül MAC, Make up forever vs de denemek ister ama şu an ki durum itibari ile biraz zor bir durum :) Daha hesaplı ürünler kullanmayı tercih ediyorum genel anlamda zaten. Bu ürünlerin kalıcılığından, renkerinden, görünüşünden vs. gayet memnunum. Keseme de uygun, ama kesem genişlediğinde denemek istediğim bir kaç ürünleri var bakalım kısmet :) 
Eveet şimdi allıklarımızı anlatmaya başlayayım. Hangisinden başlasam diye düşünürken en az kullandığımdan en çok kullandığıma doğru sıralamaya karar verdim :)
Clarie's Blusher




Bu allık çok simli olduğu için fazla kullanmıyorum. Gece vs dışarı çıkacak isem,  eğer  allı pullu olmak istiyorsam kullanıyorum. Işıltısı gerçekten çok fazla ama rengi - pembeliği çok hoş. Kalıcığıa gelirsek öyle 5 saat yüzünüzde kalıyor dersem yalan olur :) Işıltısı kalıyor ama pembelik 1-2 saate soluyor maalesef. 
Bu uygulanmış hali. Fotoğraf çekiminden ışıltısı çok belli olamadı ne kadar çeksemde, en belirgin olanını ekledim. Ama bu gördüğünüzden çok çok daha simli duruyor bu allık. 

Essence Silky Touch Blush 
Essence markasının her ürününü severek kullanıyorum. Fiyatları da havalarda uçuşmamasına rağmen ürünleri kullanılabilir güzel ürünler. Bu allığı da hafif ışıltılı istediğim zaman kullanıyorum. Kalıcılığı yine 1-2 saat. Pembesi çok şirin bir pembe. Sürüşü kolay fırçanızı iyice bulamanıza gerek kalmıyor. 
Hafif pembelik istediğinizde rahatça kullanabilirsiniz. Ben hafif makyajlarımda tercih ediyorum bu allığı. Ne çok mat ne de ben burdayım diye bağırıyor. 
RimmelLondon Soft Blush
RimmelLondon bu aralar nedendir anlamadım ama fiyatları hafif hafif artırmaya başladı! 10TL'ye aldığım bir ürünü şu an 20 TL'ye satıyorlar. 1-2 ay Rimmel Standına uğramamıştım ama uğrayınca şok oldum!!!. Ben şahsen ürünlerini sevsem bile 20-25TL fondoteni için ödemem biraz daha ekleyip Maybelline alırım onun yerine diye düşündüm açıkçası! Bu allığı 3-4 ay önce gayet uygun bir fiyata almıştım. Kiremit tonu kullanmak istediğimde uyguluyorum. Mat ve hafif bir görüntüsü var. Çok dayanıklı değil maalesef kalıcılığı başarılı olmadığından 1-2 saate işlerimi halledip döneceksem hafif makyaj ise ve kahve tonları ise kullanıyorum.

Bu da bileğime uygulanmış hali. Adı üstünde "Soft" diyeceksiniz ama allık bu kadar soft olmamalı bence :) Ama yine de renginden hoşlandığım için kullanıyorum. Makyajın hafifliğine göre doğal görünüm için gayet uygun bir allık :) 
Golden Rose Terracota Bronzer

Bu bronzer olayı bana göre değil pek :) Beyaz ten seven biri olarak bronzer ürünlerini çok koyu ama kalıcı  bulduğumdan allık olarak kullanıyorum. Golden Rose çok kullandığım bir maskar değil, diğer ürünlerini hiç denemedim. Çanakkale'de satış temsilcisi arkadaşın gazına gelerek aldığım bir ürün. Uygulama sonrası verdiği renk bana göre çok fazla koyu geliyor. Bu nedenle çok sık kullanmıyorum ama ışıltısını seviyorum. Bronzer ten makyajı kullanmayı seviyorsanız eğer kesinlikle önerebileceğim bir ürün. Mineral olduğu için ayrıca + puan alıyor benden :) Kalıcılığı ve ışıltısı gayet başarılı. Ama dediğim gibi bana fazla koyu geliyor maalesef çok kullanamıyorum...

NYC Bronzing Powder Sun2Sun

 Bu bronzerın açık rengine aşığım! Highlighter olarak kullanıyorum altın sarısı veya kahve tonlarında makyaj yapmak istersem. Koyu renk olan bronzer ise gerçekten allık olarak muhteşem duruyor,bronz kullananlarında tonundan memnun kalacağından eminim.  Ne çok ışıltı ne de mat. Ciltte duruşu çok doğal. Allık olarak kullanıyorum ama tatildebir kez bronzer olarak denedim, 3 saatten fazla tazelemedim makyajımı, tazelemek için gittiğimde ise bronzerın hala tenimde ve tazelenmeye ihtiyacı olmadığını gördüm. Bu nedenle koyu kahve ton için allık kullanacağımda en ikinci allığım bu :) En birincisi aşağıda :)


Farkı görebilmeniz için her ikisinide yanyana sürdüm. NYC'nin tonu daha açık ve daha hoş görünüyor Golden Rose'a göre bence. Golden Rose gördüğünüz gibi çok koyu. Güneşten kavrulmuş görüntüsü istiyorsanız Golden Rose o zaman :) Daha soft isterseniz NYC. Her ikisinin fiyatı da uygun. NYC daha da uygun fiyatlı bir ürün :)
Maybelline Affinitone Blush-57Peach

En birinci kahve şeftali allığım bu :) En sevdiğim en birincim :)
Tonu ne çok koyu ne çok soft. Bu allıığımı Bronzer olarak kullanıyorum. Daha önce ki makyaj videomda (izlemek için tıklayınız) allık olarak kullanıldığında nasıl durduğunu görebilirsiniz. Ben bu allığa bayılıyorum. 3. kutum benim :) Özelikle allık kullanmadığım için çok fazla allık tüketimim olmuyor ama bu allığın yeri bende ayrı :) 

Gördüğünüz gibi ne ağır koyu ne soft ne mat ne fazla ışıltılı. Allık olarak tam kıvamında bana göre :) Kalıcığına zaten asla laf edemem. Gün boyu yanacıklarımda duruyor. Fondoteim uçsa dahi bu allık hala yüzümde ilk sürdüğüm gibi kalıyor :) Allık olarak kullandığım yoğunluğu resimdeki gibi. Bronzer olarak kullanacağım zaman fırçama daha az alıyorum allıktan.
Maybelline Dream Touch Blush
Veee en en enn birinci pembiş allığım! Krem olduğu için sünger yardımı ile yayıyorum tenime. Parlaklığı doğal ve sağlıklı gösteriyor yanaklarımı. Kalıcılığı başarılı pudrası kadar çok olmasa da. Pembeliği soft ve doğal. Bu allık en sık kullandığım allığım. Kesinlikle pembe tonu seven ve özellikle açık ten rengi kullanan herkese tavsiye ederim. Krem olduğu için uzun süre gidiyor. Kırıldı parçalandı derdi yok. Uygulaması kolay harika bir allık bana göre:)

                     
Flashlı ve flhassız ekledim. Pesmebe yanak istemeyen, doğal görünsün, canlı dursun, sime bulanmış gibi olmasın yanaklarım diyenlerin memnuniyetle kullanacağı bir allık!!!

Allıklarım şimdilik bu kadar arkadaşlar. Sizlerin tavsiye edeceğiniz en birinci allığınız hangileri? 

Sonra ki yazımda görüşmek üzere. Hoşçakalın!








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder