5 Temmuz 2014 Cumartesi

My Yesstyle.com Shopping - Yesstyle.com Alışverişim

Sonunda!! Sağolsun PTT(hizmet anlayışından nefret ediyorum)'nin yavaşlığı sayesinde 20 gün sonra elime ulaşan YesStyle alışverişimin ürünlerini tanıtacağım sizlere. Sitenin Türkiye'ye gönderim hızı harika (3-4 gün) ancak Türkiye sınırlarından bana ulaşması 15 gün sürüyor. Şikayet kaydı oluşturduğumda ise teslimatçı arkadaş sanki bana geç teslim ediyormuş gibi kendisi suçlandı. Ancak Türkiyeye girişinnden 10 gün sonra bulunduğum bölgeye sevkinin gerçekleştiğini, yavaşlığın ve şikayetimin sebebinin teslimatçı olmadığını, teslimatçının eline geçene kadar ki süre olduğunu ilgili şikayet ile ilgilenen PTT çalışanına anlatamadım :) Baktım ki olacak gibi değil alakasız suçsuz bir insan günah keçisi yapılacak, şikayetimden vazgeçtim. Maalesef ülkemizde en altta çalışanın canı çıksıncılık almış başını gidiyor ki buna çok üzüldüm... 

Finally!!! Thanks for PTT (my country courier company). I received these produtcs after 20 days because of PTT... I hate all of PTT shipping system. I've Complaint but They could't solve the problem. Anyway, I will introduce my producst from YesStyle.

Neyse gelelim ürünlerimize.
Here we go!
Ta daaaaamm!!!
Aslında birde Cicle lens var ancak onu ayrı tanıtacağım buraya eklemedim...

 I bought a circle lens too but i will introduce when i try on my eyes, next time :)

Missha Signature Real Complete BB Cream SPF 25 PA++ (#21 Light Pink Beige)


Bu ürünü daha önce aliexpressden almıştım beğenmiştim bittiğinde tekrar alacaktım ancak satın aldığım firma artk satış yapmıyordu aliexpress üzerinden. Araştırırken  aliexpres üzerinden ürün satışı yapan bazı firmaların, tüplere farklı  ürünler doldurduklarını vs duyduğum için güvenip farklı bir firmadan ürünü alamadım. Neyse ki BURADAN orjinal ürüne 19,30$'a güvenle satın alabilirsiniz.

I have been bought from aliexpress before, I would buy again from aliexpress but there is no longer this item on this website seller and i couldnt trust to others sellers. When i investigating i learnt that some sellers change this items with fake products and i cant trust anymore... Thankfully, I got original product FROM HERE. Price is $19.30.


Ben kendi cilt tonumdan daha açık renk fondöten, bb ve cc kremleri kullanmayı tercih ettiğim için 21 numarasını aldım yine. Ürün ne çok akışkan cıvık ne de donuk bir yapıya sahip. Sürülüşü rahat. Ve kapatıcılık ve kalıcığına söylenecek  söz yok bence :) Kararma yapmıyor ve aydınlık bir görüntü veriyor. Alttaki cilt tonunu tamamen kapatıyor. Göz çukurlarımın altında yanaklarımda nefret ettiğim bir kaç güneş lekesi var onlar dahil hepiciğini mükemmel bir şekilde kapatıyor. Daha önce kullandım dediğim üründen çok daha kalıcı ve başarılı. Sanırım diğer tüp içeriğide değiştirilmiş :/ Ama yine de ondan da memnun kalmıştım şimdi yalan olmasın :) BB  Kremimiz ayrıca 25SPF PA++ içeriyor ve nemlendirici özelliği var ama ben yine de altına nemlendirici ve gözenek kapatıcılarımdan sonra BB Kremimden önce 50spf güneş koruyu kullanıyorum Malum yeni yanık lekeleri görmek istemiyorum!!! Var olanları hafifletmiş olsamda henüz yok edemedim...

I always use lighter foundation, bb cream cc cream etc. for my face. i dont use my skine tone products.  So, i prefered number 21- Light Pink Beige tone. I have to get real coverage  because of this :)  This product is really good, I have some sun blemish on my cheek (under mey eye). Product coverage is perfect for my blemish. I can hide thanks for this product. The product contains 25SPF PA++ Sunscreen. But I use 50 SPF sunscreen to all my facebefore apply my BB or CC creams. I couldnt rid my sunblemish yet :/ and  I dont need to more sun blemish :)

LadyKin Luminous CC Cream (#01 Pink Beige)


Bu ürünü CC Krem ararken site içerisinde içeriği ve özelliklerinden etkilenerek denemek için aldım... İyi ki de almışım :) Ürün Mishha gibi Kore menşeili bir ürün. Malum Kore aşığı bir insan olarak hiç tereddüt etmeden Korelilerin listelerinde yer alan iyi ürün ve firmalardan gücüm yettiği kadar ihtiyacım olan ürünleri alıyorum :) LadyKin; Ürün içeriklerinde paraben yok, bitkisel yağ özlerini kullandıkları ve cildi koruyucu nitelikte ürünler geliştirdiklerini iletiyorlar firma tanıtımlarında. Önce ürünün özelliklerini yazayım.



  • Nemlendiricili cilt yenileme
  • Beyazlatıcı, anti aging yaşlanma karşıtı,makyaj kalıcılığını artırıcı
  • Kendi cilt tonunuzu aydınlatıcı ve canlı görünmesini sağlaması
  • Cilt koruyucu, doğal kapatıcılık, cilt tonu eşitleyici, en iyi ton uyumunu sağlaması
Bu özelliklerinden yaşlanma karşıtı olmasını sanırım nemlendirici özelliğinin yoğun olmasından kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Malum anti-aging ürünler çok pahalı bu ürün anti-aging özelliği ve vaad edilenlere göre biraz ucuz gibi geldi bana. Ayrıca uzun süreli denemeden doğruluğunu tespit edip yazmam daha doğru olur bu özelliğe bir yorum yapamayacağım şu anda ancak onun dışında yazan tüm özellikleri gerçekten tatminkar düzeyde. 
I found this product when i investigated some CC Cream on YesStyle. I was impressed by the product information. Made in Korea :) I love Korea, Korean people, Korean products etc... Obviously,  I can trust and use all of Korean products :))) So let's get start from Information of  the product.
  • Highly moisturized skin treatment.
  • Whitening, anti-aging, moisturizing, boosting makeup.
  • Self correction to find your bright skin tone.
  • Consistency, skin protection, natural covering, complexion correction, great fitting.
Actually, I can't be sure about anti-aging property yet. I think, moisturizer property is providing anti-aging. You know anti-aging products really expensive, this product is cheaper then anti-aging products and that's  why i'm thinking this. If i can get experience about anti aging property for this product, i'll let you know guys :)
Other propertys are really good.


Ürün içeriği gördüğünüz üzere beyaz...  As you see product color is white.
Vee işte benim istediğim ışıltılı, aydınlık, cildi parlak ve canlı gösteren özellikleeerii :) Kapatıcılığı ve kalıcığı gayet iyi. Nemlendiriciliği sayesinde cildinizde ki kırışık olan bögelere doluşmuyor, çizgi çizgi iyice belirgin hale getirmiyor.  Hafif akışkan bir yapısı var Ürün 25ml. , diğer kremler kadar büyük değil ancak bittiğinde tekrar alıp kullanacağım ürünler arasında listeye girdi :) Ürünü yine güvenle BURADAN 12.52$'a satın alabilirsiniz. 
Yeaaaahh!!! Its mine whitening, shinny, brightning and no blemihses tone :) Long lasting and coverage are really amazing... The product doesnt fill your wrinkles because of  moistrurizing proper Little bit liquid but not much... Pack size is 25ml. This product is my favorite product recently :)  If you want to getting this product, you can buy FROM HERE. Price is $12.52.

ETUDE HOUSE Tear Eye Liner (#01 Crystal Clear)

Ürün şişesi çok sevimli :) Göz pınarlarınıza, göz altına, göz kapağına aydınlatıcı olarak kullanabileceğiniz bir ürün.Hatta isterseniz far olarak bile göz kağaklarınıza veya kaş altlarına makyajınızın uyumuna göre kullanabilirsiniz.
Product tube is really cute right? :) You can use highlighter for your eyelids, shimmer under your lower lash line for sparkly. Apply it on the lower lash line to make eyes appear bigger and doll-like, for a charming wide-eyed, innocent look.


Bugün gün içerisinde makyajımda kullandım ancak yoğunluk nedeni ile fotoğraf çekmeyi unuttum :( Fakat yine de sizlere en azından ürünü göstermek için ürünü gösteren bir kaç fotoğraf bulup eklemek istedim.

I used the product today but i didn't have a time for take a picture. But i found some pictures for you  and added :)


Göz altlarına gerçekten çok hoş aydınlık veriyor, makyajınızın daha hoş ışıltılı ve canlı görünmesini sağlıyor. Ben şahsen beğendim ve severek kullancağım bir ürün olduğunu düşünüyorum. Dilerseniz BURADAN ürünü 10.57$'a satın alabilirsiniz.
As you see you can get light and innocent eyes with this product :) If you want to getting, you can buy FROM HERE. Price is $10.57.



Ayrıca yesstyle 2 adet sample göndermiş. Banila co Shiny Shimmer Cream , orjinal boy fiyatı 26.90$.  Kremi cildinize sürdüğünüzde ışıltı  canlı bir görünüm veriyor ancak 26.90$ eder mi düşünmek gerekiyor bence :)

Also, YesStyle sent me gift 2 quantity sample First: Banila Co Shiny Shimmer Cream, Original size price is $26.90. Your face shines when you apply it to your  face,  But i don't think buy this product from now. Maybe newx time i can get, who know :)
Diğer sample ise;

Other Sample is;

ZINO Hydra BB Super Cream SPF35 PA++

Ürün çok fonksiyonlu nemlendirici özellikli, cildi yenileyici, kırışıklıkları azaltıcı ve pürüzsüzleştirici hyaluronik asit içerdiği yazıyor özelliklerinde. Hidrolize edilmiş eşsiz ipek tozları ile lekeleri cilt tonunu kapatıcılığı ve cilt yenileyici özelliği olduğunu ve cildi canlı gösterdiği ve 35 SPF  PA++güneş koruyucu içerdiği yazıyor.

Product information: 
Multi-function BB cream contains Hydration Filling Powder which is rich in hyaluronic acid to lock moisture close to skin and smoothen out lines and wrinkles. Unique Hydrolyzed Silk Powder conceals blemishes and other skin imperfections while giving skin a radiant glow that seems to emanate from deep within. After applying moisturizer, smooth on BB cream all over face and top with powder.


Ürünün nemlendirici özelliği fena değil, çok küçük bir damla kullandığımdan dolayı farkı anlayabilmeniz için elimin yarısına değil sağa dayalı biraz ortadan sürdüm. Missha ve LadyKin kadar olmasa da aydınlık bir görüntüsü var ve elime sürüp beklettiğimde kararma yapmıyor, kalıcılığı için henüz birşey söyleyemeyecek olsam da  kıvamının bana verdiği hisse dayanarak tatminkar bir kalıcılık sağlayabileceğini belirtebilirim. Ancak ben Missha BB ve LadyKin CC Kremden vazgeçeceğimi sanmıyorum :). Ama diyorsanız ki cilt tonumda çok sorun yok benim için tonu da uygun, fazla aydınlık sevmiyorum bu ışıltı yeterli, ürünü BURADAN 17.24$'a satın alabilirsiniz:) 

Moisturizing is not bad. I used little drop and apply middle of my hand. You can see better for different tone on my  hand. It's light and shinny  but I prefer Mishha and LadyKin. Because i like much more lighter and white tone :) I m not sure about long lasting or not. But I guess moisturizing provides long lasting. Its my opinion. I didnt use yet for long time make up (daily). But if you dont like more light and white skin tone and if this shinny look is good for your tone, you can buy FROM HERE. Price is $17.24.

Watsons ve gratislerden yine duramayıp aldığım yeni ürünlerimide en kısa zamanda sizlerle paylaşacağım arkadaşlar şimdilik kalınsağlıcakla :)
I will write about my new shopping from Watsons and Gratis next day. See you guys take care and protect your skin and health :) bye...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder