8 Haziran 2014 Pazar

Pure Beauty White & Bright Cleansing Foam- Toner- GeoAqua Gel- Perfect daily lotion

Doyamadın Pure Beauty anlatmaya diyeceksiniz biliyorum :) Ancak memnun kaldığm ürünleri anlatmayı kendime, benim gibi arayıp ta bulamayanlara belki bulurlar aradıklarını diye borç biliyorum:))

Cildimi temizlemek için arada farklı ürünler kullansam da (neutrogena, garnier, diadermin) nedense içime sinmedi. Garniner'ın neredeyse tüm ürünleri alerji yaptı, diğerlerinden de çok memnun kalmadım ancak Pure Beauty ile tanıştığımdan bu yana kore markası diyemidir bilinmez çok memnunum. Her akşam mutlaka Pure Beauty White&Bright serisinin Cleansing Foam ürünü ile yıkıyorum. Çok kuru ciltlere tavsiye etmem, Ancak iyi bir nemlendirici kullanıyor iseniz beeeelki tavsiye edebilirim çünkü cildim karma ve bu ürünü kullandığım için diye düşünüyorum cildim kuruyor yağlı cildi sevmediğim için ve pıtır pıtır soyulma da yapmadığı için memnunum. Nemlendiricilerim ve serumlarım ile destekliyorum cildimi. Ayrıca kesinlile göz ile temas ettirilmemeli tecrübe ile sabit :(.

Cleansing Foam ile temizledikten sonra aynı serinin Toner ürünü ile tonik uygulamamı yapıyorum. Disk pamuklar ile uyguluyorum tüm yüzüme. Sabah akşam temizleme işlemi sonrasında tonikliyorum ki faydası olsun :)  Ev yapımı naneli vs toniklerimi kendim yapıyordum ama bu üründen sonra artık yapmıyorum. Hazır yapılmışı var faydası da oluyor diye :) Ayrıca GeoAqua Ultra Hydrating serisinin  Aqua Gel kremini de uygulamalar sonrasında kullanıyorum. Oldukça nemlendiriyor cildimi, temizleme köpüğü sonrasında azda olsa kuruyan cildimi oldukça nemlendiriyor.  Köpük ağır gelir kurutur diyorsanız tonik arayşı içinde iseniz kesinlikle bu toniği tavsiye ediyorum.... Nemlendirme içinde jeli fırsat bulduğunuzda denemenizi öneririm.



Aşağıda gördüğünüz ise bu şekilde paketlerde satılan Perfect Daily Lotion serisinin serumu. İçeriği çok hoşuma gittiği için almıştım. Her akşam kullanıyorum desem yalan olur :) Aklıma geldikçe yatmadan önce uyguluyorum cildime. Cildime yumuşaklık veriyor, isterseniz maske olarak da yoğun uygulayarak kullanabiliyorsunuz.


İçeriği: 

Şeker kamışı
Akçaağaç kamışı
Portakal
Limon
Yaban Mersini
Meşe özütü
Tatlı badem 
Deniz yosunu 
Ve 
Bitkisel Aktif Maddeler'miş :)

Ciltteki yorgunluğu aldığı, yüz konturunun şekillenmesi ve ince çizgilerin görünümünü hafiflettiği söyleniyor. Çizgilerimi kullandığımda hafiflettiğini görüyorum ancak sürekli kullanım gerekiyor kalıcı olması için. Malum mimikleri çok kullandıkça o çizgiler yine beliriveriyor.
Bu ürünler sadece Watsons mağazalarında satılıyor. Genelde indirimli oluyor fiyatları. Kore markası ürünlerdir korkmadan size uygun olanları kullanabileceğinizi düşünüyorum. 
Ayrıca,
İnce çizgilere gerçekten çözüm bulan var ise beri gelsin :)



1 yorum: