8 Haziran 2014 Pazar

NOTE Rejuvenating Foundation Anti aging skin rice protein argan oil SPF 15 -01 Beige

Başımızı çevirdiğimiz her reklam panosunda neredeyse rastladığımız ve çok yakın zamanda piyasaya sürülen markamız Note bloglarda da yerini aldı. Bende bugün bir mağaza da rastladım NOTE'a. Fondoten eksiğim yoktu aslında ama hem denemek için hemde karşılaştırmak için aldım. Açıkçası aldığıma pişman olmadım  aksine en doğru şeyi yapmışım almakla desem yeridir. Eğer fiyatları ilerde uçmazsa sanırım bu ürünü kullanmaya devam edebilirim. Kalıcılığı nasıl, koyulaşıyor mu, yapış yapış mı duruyor vs diye yazmaya başlamadan önce denedim ürünümüzü. Matlığı tam kıvamında, kalıcılıkta iyi en azından yaklaşık 1 saat oldu ama yeni sürmüşüm gibi duruyor ayrıca koyulaşmadı. Fondotenlerde aradığım iki özellikten biri koyulaşmaması (ilki malum kalıcılık), çünkü koyulaşan fontoden cildi oldukça yaşlı ve yıpranmış gösteriyor ve cidden çok çirkin oluyor. Bu şekilde deneyimlediğim bir kaç fondoten var onları da ekleyeceğim nasıl koyulaştıklarını da eğer resimlerde belli olur ise göstereceğim sizlere. Şimdi gelelim ürünümüzün resimlerine.



Sanırım en açık tonu buydu, bu kadar açık renk bir cilt tonuna sahip değilim, genelde fondotenlerimi ve bb kremllerimi 1-2 ton açık alıyorum (make up forever hariç). Kapatıcılığı iyiyse zaten renk farklılıklarım belli olmuyor fontoden rengi açıkda olsa . Bu fondotende aynen bu isteğimi karşılıyor. Ellerimde ki damarlarım yorgunluktan olsa gerek çok belirgindi anca sürdüğüm kısımda gördüğünüz üzere maviş maviş damarlarımdan eser yok.Ürünü aldığım ve denediğim için gerçekten mutluyum. Make up forever ve M.A.C. gibi ilerde fiyatı artabilir gibi geliyor bana ama umarım artmaz umarım deneme fiyatları değildir :)
Ayrıca cildi yenileyici anti aging özelliği mevcut. Ayrıca argan yağı ile desteklenmiş bir ürün kendisi, 15 SPF içeriği ise gayet iyi ama yaz sıcaklarında yine de güneş koruyucumuzu eksik etmemek lazım. Ben 50 faktör kullanıyorum yanmayı sevmedğim için, eğer bronz görürnmek istersem makyaj ile bronz ten elde edilmesi kolay olduğu için cildimin koyulaşmasını tercih etmiyorum. Koyultmaktansa cildi daha açık renk göstermek daha zor çünkü :) Ayrıca bronzlatıcı makyaj ürünlerimiz de bolca mevcut piyasada. Eğer alır isem mutlaka paylaşırım makyajsever dostlar :)

Markayı daha yakından tanımak ve ürün yelpazesini görmek isterseniz buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder