8 Haziran 2014 Pazar

Essence Lipsgloss shoping from Gratis Gratis - Essence Ruj Alışverişim

Gratislerde standı olan (her gratiste yok maalesef) Essence ürünlerinden biri olan  bazdan çok highliter olarak kullanımının daha hoş olduğu söylenenMybase isimli ürünü aramaya koyuldum ancak4 ayrı gratise sormama  rağmen bulamadım.Kadıköy çarşı gratis mağazasında standa gözgezdirirken rujlarına şöyle bir gözüm takıldı ,ha şunu ha bunu alayım derken bir baktım 4 tane ruj almışım :) Fiyatları malum çok uygun bu 4 ruju yaklaşık 30tlye aldım. Renkleri tam istediğim gibi. Yaz geldi hem bronzlaşırken hafif kahve tonlarında kullanmak istersem diye nude tonlardan 2 tane, ışıltısız açık renk kullanırım diye açık mat pembe birde parıltılı hoş bir koyu pembe aldım. Lipgloss ürününden (light up) açık pembe rengini zaten kullandığım için hiç tereddüt etmeden koyu pembesinide aldım kırmızıya yakın hoş bir koyuluğu var. Bakalım beğenecekmisiniz bu yaz sıklıkla kullanacağım rujlarımı  :)
Soldan itibaren 
1numaralı lipgloss:
03 Brighten up!
2 numaralı lipgloss
01 Light up!
3 numaralı lipgloss
XXXL longlasting Matt effect 05 Velvet Rose

4 numaralı lipgloss
XXXL longlasting Matt effect 06 Soft Nude
5 Numaralı lipgloss
 05 Dare to be Nude

Son üç resimde renkler çok birbirine yakın çıkmış ama aslında değiller yukardan aşağıya doğru koyulaşıyorlar ve renkleri çok hoş. Pahalı rujlara göre bence renkleri ve kalıcılığı gayet iyi. İlk resimde ki lipgloss'u 2 aydır sürekli kullanıyorum ve çok memnunum. Diğerlerini henüz kullanmaya başlamadım ama kalıcılıkları resimleri çekerken zaten hissediliyor. Denemenizi tavsiye ederim yaklaşık 8tl ürünlerin fiyatları. 

Renkleri tam anlayabilmeniz için birde elimin üzerinde göstermek istedim. Renk farkları daha net belli oluyor.


Birde allık almıştım allığı koyu sürmeyi sevmediğim için resimde de sürdükten sonra biraz sildim üstünden ama koyu kullanmak isteyenlerde memnun kalırlar. 2-3 saat rahatlıkla kalıyor yanacıklarınızda :)


Sizlerin lipgloss ve ruj favorileriniz neler?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder