15 Haziran 2014 Pazar

Colins Bikini ve Penti bikini üstü :)

Yağmurdu  çamurdu fırtınaydı rüzgardı ayyyy gelmeyecek bu yaz derken sonunda havalar ısındı veee tatil sezonu başladııııı :) Temmuz ayında gideceğim yıllık iznim için yavaş yavaş alışverişlere başladım bende. AVM vitrinlerinde rengarenk çeşit çeşit sevimli, seksi, sade, abartılı vs her isteğe uygun bikiniler mayolar mayokiniler yerlerini almış artık. Bende Optimum İstanbul AVM gezim sırasında Colins mağazasında çok hoş bir bikiniye rastladım. Altı siyah üstü sarılı pembeli beyazlı :) 

Çok şirin değil mi? :) Colins mağazasından 40 tl civarında aldım. Altı siyah olduğu için her renk ile kombin edilebilir diye düşündüm. Üstü ile güneşlendikten sonra çok hoş bir görüntü olmayacağı için Pentiden çorap vs alırken birde yine şirin gelen bir üst aldım fiyatı 22tl yanlış hatırlamıyorsam :) 


Vaktim olduğunda ve kredi kart ekstrem düzenlendikten sonra :) bir kaç alt ve üst kombin olarak kullanabilmek için Pentiye uğrayacağım. Bu sene bikiniler mayolar önceki senelere göre daha güzel gibi geldi bana. Daha çok çeşit ve tasarım var. Pentiye özellikle uğramanızı öneririm fiyatlar hem uygun hemde çok hoş tasarım ve renkler bulabilirsiniz.
Bu da geçen seneden kalan pareom :)

Yaz alışverişim tabi ki sezon boyunca devam edecek, Vaktim oldukça aldıklarımı, denediklerimi ve görüşlerimi sizlere aktaracağım arkadaşlar. Bol tatilli bir yaz olsun hepimize :) 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder