30 Mayıs 2014 Cuma

Rimmel Match Perfection Foundation spf 18- Lasting Finish 25 Hours- 9in1 BB Cream

Rimmel markasından aldığım ancak pek memnun kalmadığımdan öööylece çekmecem de duran 3 üründen bahsedeceğim sizlere.

,
1-Rimmel Match Perfection SPF 18 100 Ivory: Ürünü sadece 1 kez kullandım. Nedeni ise sürdükten en fazla 15 dakika sonra maalesef kararıyor. Kararmasa hafif ve sürüşü kolay bir ürün. Kalıcılığı da maalesef uzun değil, kaldıkça daha çok kararıyor cilt ve nefes almadığını hissediyorsunuz. Ama gariptir ki kremsi yapısından olsa gerek, gözlerinizi kapatıp parmaklarınızla cildinizi şöööyle bir hafifçe okşayınca pürüzsüz ve yumuşacık hissediyorsunuz. Malum Rimmel markasının ürünlerinin fiyatları gayet uygun, ancak zorunda kalmadıkça bu ürünü tavsiye etmiyorum. Ayrıca 1 kez kullanmama rağmen yağlı olduğundan maalesef küçük küçük sivilcelenme yapmıştı.
Rimmel MatchPerfection Foundation spf 18 no:100 Ivory


 Saolda ki resim bir damlacık olmasına rağmen akıcılığını rahatlıkla gösteriyor. Sağda ki resimde kapatıcılığını zaten aydınlığından görebiliyorsunuzdur. Ancak aydınlığına aldanmamak lazım kullanınca farkedeceksiniz ki en az 3 ton kararıyor bronz bir görüntü veriyor ve maalesef ki cildiniz nefes alamıyor gibi hissediyorsunuz.

2- Lasting Finish 25 Hours Foundation 100 Ivory: Bu ürünü de maalesef yine karardığı için kullanamadım.  Kalıcılığı 25 saat değil tabii ki :) 2 saat ancak kalıyor ciltte eğer karartısına tahammül edebilirseniz. Ürün kalıcı olan diğer ürünlere göre daha akışkan, sürdüğünüzde 30 dk kadar kararmadan kalabiliyor ve mat durmuyor aksine parlıyor bu süre boyunca, kararmaya başladığında hoş olmayan bir matlık veriyor cilde maalesef. Bu ürünüde yine zorunlu kalmadığınız sürece tavsiye etmiyorum.  Kısa işlerinizi halletmek için dışarıya çıkacaksanız ve cildiniz kuru ise beeeelkii kullanılabilir.

Lasting Finish 25 Hours 100 Ivory

Rimmel BB Cream 9in1 Skin Perfecting Super Makeup No: Light - SPF25

3-Rimmel BB Cream 9in1 Skin Perfecting Super Makeup No: Light - SPF25: Ürün maalesef sürdüğünüzde ilginçtir koyu bir renk oluyor. Ayrıca yapış yapış bir his veriyor, pudra ile de durumu kurtaracağınızı sanmayın çünkü pudranın cildinizde toplanmasına ve topak topak görünmesine sebep oluyor. Kesinlikle memnun kalmadığım bir BB Krem. Garnier BB kreminde de aynı sorunu yaşamıştım. Yine de kullanacağım diyorsanız kesinlikle yağlı cilde sahip arkadaşların  kullanmamasını tavsiye ederim.



VelhasılKelam Rimmel markasının aldığım bu ürünlerin dışında pudra kullanmamama rağmen denemek için  pudrasını da almıştım, bulamadığım için ekleyemedim ancak pudrasından da memnun kalmadım. Rimmel'in bu ürünleri benim için maalesef bir hayal kırıklığı oldu. Ürünleri şişirerek anlatan arkadaşlar var maalesef ki, bu nedenle alıp kullanmadığım bir çok ürün mevcut elimde. Blog yapmama sebep olan en büyük nedenlerden biri, ürün şişiren bloglardan daha çok gerçeklerini anlatarak sizlere faydalı olmaya çalışmak ve benim gibi hatalara düşmemenizi sağlamak istemem. En büyük hatam maddi imkanların el vermediği dönemlerde ucuz olduğu için içeriği ve etkisi kötü de  olsa uygun fiyatlı makyaj malzemeleri ile makyaj yapmam oldu. Şu an bu durumun ceremesini oldukça çekiyorum. Hiç makyaj yapmamış olmayı ve sağlıklı cildimin hala benimle olmuş olmasını dilerdim :) Ama yine de geç değil :) Cilt bakımlarına devam arkadaşlar.

Sizlerin Rimmel markasına ait kullandığınız memnun kaldığınız ve kalmadığınız ürünler var ise yazdığınız veya yazmak istediğiniz, yorum kısmında paylaşmanızı içteeen içteeen diliyorum :):)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder