31 Mayıs 2014 Cumartesi

37numara.com Cute Bridal Shoes-Cici Gelin Ayakkabıları

CaddeBostan da gezerken 37numara.com ayakkabı mağazasına uğradım. 35 numaradan 43 numaraya kadar ayakkabı mevcuttur deniyor ancak beğendiğim ayakkabıların hiçbirinin 35 numarası yok :) ki ben 34 numara giyiyorum mecburen 35 alıyorum eğer bulursam ayakkabı :) Sanırım tasarım ayakkabı yaptıklarına göre sipariş verebiliriz diye düşünüyorum. Sormayı unuttum ancak bilgi aldığım taktirde mutlaka bilgilendireceğim arkadaşlar.

İçeriye girdğinizde zaten bir heyecan kaplıyor içinizi :) Renk renk, ışıltılı, desenli, dantelli,  boncuklu, baskılı,  dolgu topuklu, platform, babet, günlük kullanım için ayakkabı, işe giderken kullanabilmek için  vsvsvsvs bir sürü hoş ayakkabılarla dolu içerisi. Tarzınıza göre mutlaka beğeneceğiniz ayakkabı bulabilirsiniz. Mağaza çok büyük değil ama ürünleri sergilermeyi gayet iyi başarmışlar bence. Birde beğendiğim ayakkabılardan ayağıma göre bulabilseydim süper olabilirdi :)
Gelin ayakkabıları için tasarımlar çok cici, hepsine bayıldım.  Beğendiklerimin tamamını çekememiş olsamda çektiklerimi göstereceğim. Fiyatları konusunda yorum yapamıyorum piyasasını pek bilemiyorum gelin ayakkabılarının şimdilik :). Lakin yakın zamanda araştırmaya başlayacağım sanırım :))).  

Resimlerde gördüğünüz gibi ayakkabılara düğün tarihinizi, isminizi, özel isteklerinizi vs. yazdırabiliyorsunuz. 





Dilerseniz gelin ayakkabılarını ve fiyatları buradan (kendi web adresleri) inceleyebilirsiniz.
Yolunuz düşer ve uğramak isterseniz adresi Caddebostan Mah.İskele Sok.No:21/1 Caddebostan-Kadıköy / İstanbul


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder