13 Nisan 2014 Pazar

Lioele Triple the Solution BB Cream

Lioele Triple the Solution BB Cream SPF 30 PA++ Whitening Wrinkle Care

Elain Mokk isimli tatlı sevimli yotube videoları olan makyaj ve bb kremlerinin piri olan arkadaşı çoğunuz biliyorsunuzdur diye düşünüyorum :) Yüzünde ciddi anlamda büyük kırmızı iri akneler ola bu  arkadaşımız bu akneleri nasıl sakladığını, iyileştirdiğini vs anlatan bir çok video hazırlıyor. Bu videolarından birinde kapatıcılığına gerçekten hayran kaldığım bir bb kremi dikkatimi çekti. (You tube yasağı olduğu için şu an videosunu ekleyemiyorum ama ilerde ekleyeceğim) Lioele bb kremlerini bir kaç forumda daha okumuştum videoda ki kapatıcılığınıda görünce hemen almalıyım dedim ve nitekim aldımda :)
Şimdi ürünü anlatmaya geçelim :)

Ürün tüpümüz



Uygulamadan önce(Before)
Aranızda bu lekelere çözüm bulan varsa haber etsin dostlar arıyorum ama bulamıyorum  çözüm, ya işe yaramıyorlar ya da sonuç geçici :(




Uygulamadan sonra (After) 
Flaşlı çekim

Gördüğünüz üzre kapatıcılığı gerçekten çok hoş ve lekelerimi de kapatışı fena değil yaolnız bir süre sonra nedendir anlamadım hemen hemen m saat sonra koyulaşmaya başlıyor tazelemek istedğnizde üst üste sürüldüğünden sola gerek pek hoş urmuyor yenileyecekseniz eğer makyajınızı, yanınızda minik makyaj temizleme mendillerinden bulundurmalısınız. Yüzünüzü hafifce temizledikten sonra tazeleme işlemine geçmenizi öneririm.


 Flaşsız çekim


Dilerseniz ürünü buradan satın alabilirsiniz.
Ayrıca sample olarak lioele blooming shimmer base aldım 3 paket resmi aşağıda ilk resimde sağda 2. resimde  elimin sol tarafına uyguladım farkı anlayabilmeniz için pembe ve ışıltılı çok hoş bir görüntüsü var :)



Dilerseniz bu base sample olarak  buradan, mini boy isterseniz buradan , tam boy isterseniz buradan satın alabilir ya da inceleyebilirsiniz.
Haydikalın sağlıcakla güzellik dolu günler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder