8 Mart 2014 Cumartesi

LOREAL PARİS CARESSE 401 RABEL RED

                        
Merhaba makyaj severler :) Bugün bitirmek üzere olduğum, ruj kullanmayı sevmediğim halde kullanmaya başladığım günden bu yana her gün kullandığım vazgeçemediğim ne çok dikkat çekecek kadar kan kırmızısı ne de soluk gösterecek kadar açık kırmızı olmayan, parlatıcı özelliği diğerlikit parıl parıl parlayan rujlar kadar ben buradayım demeyen, ancak ,gizli gizli pişt buradayım ben dercesine hafif ışıldaması olan, kahverengi tonlarında makyaj hariç herton makyaja ve tene uygun olabilecek, yeni keşfettiğim loreal paris caresse 401 rebel red rujumu resimler ile tanıtacağım ki beğenen olur ise deneyebilsin :) Fiyatı tam hatırlayamıyorum ama 20-30tl civarıydı diye hatırlıyorum,watsondan almıştım.
Rujun sürülüşü çok kolay ve kıvamı nemlendirici gibi çok hafif. Dudaklarınıza cidden canlılık veriyor.  Bir tek kusuru var uzun süre kalıcı değil maalesef sanırım kremsi özelliğinden dolayı. Kalıcı olması için rujun altına pudra sürerseniz her türlü rujunuzun kalıcılık süresini birazdaha uzatmış olursunuz arkadaşlar. Bu bilgiyide eşcinsel bir erkeğin bir filminde verdiği tavsiyede öğrenmiştitm dnedim haklı :):)
Gelgelelim resimlerimize:)



Rengi konusunda tam emin olamazsanız resimler yeterli gelmez ise yeni resimler ekleyebilirim taleplerinize göre :)

Umarım güzelliğinize güzellik katmanız için katkım olmuştur a dostlar. Sağlıcakla kalın :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder